ورزشی

کفاشیان: سرگروهی تیم ملی تثبیت شده است/ مشکل مالی اعزام بانوان حل نشده است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ، در ابتدای این جلسه علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه تمامی فعالیت‌های فدراسیون در حال انجام است و کارها روی روال خود پیش می‌رود. تیم ملی در بازی با گوام نتیجه‌ای مطلوب کسب کرد و با توجه به شکست تیم عمان از ترکمنستان، تقریبا صعود این تیم به عنوان سرگروه به مرحله بعدی رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تثبیت شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: تیم ملی فوتبال امید در کشور امارات، اردوی بسیار خوبی را داشته و یک دیدار دوستانه نیز با تیم استرالیا برگزار کرد که نتیجه آن تساوی یک بر یک بود. البته تا پیش از اعزام به رقابتهای مقدماتی المپیک یک اردوی تدارکاتی دیگر پیش روی این تیم است تا بازیکنان با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود بروند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از رئیس جمهور و ورزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه با حمایت‌های به موقع ریاست محترم جمهور و وزیر ورزش و جوانان در خصوص دریافت ویزا و اعزام تیم ملی فوتسال بانوان به گواتمالا، این تیم در رقابت‌های جام جهانی کوچک گواتمالا شرکت خواهد کرد. موانع درباره اعزام این تیم به جز مشکلات مالی حل شده و امیدواریم بازیکنان در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشند.

 

کفاشیان در ادامه بیان کرد: پس از پایان رقابت‌های تیم ملی و ملحق شدن بازیکنان به باشگاه‌های خود، هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر از روز جمعه در شهرهای مختلف برگزار می شود. طبق برنامه ریزی دقیق و مطلوب سازمان لیگ، مسابقات در رده های مختلف در حال برگزاری است.

 

وی درباره تیم های ملی پایه گفت: برنامه ریزی های مختلفی برای کسب آمادگی تیم های ملی فوتبال پایه که در سال آینده رقابت‌های خود را در قهرمانی آسیا پیش رو دارند، انجام داده‌ایم و برنامه‌هایشان به صورت مستمر برگزار می‌شود.

 

جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان، دکتر محمود اسلامیان، مهدی تاج، دکتر علیرضا اسدی، دکتر الهه عرب عامری، غلامرضا بهروان، حیدر بهاروند، افشین دبیری، شهاب الدین عزیزی خادم، فریدون اصفهانیان و امیر حسین حسینی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا