شورای شهر

کانون پرورش فکری کودکان نیز به شهر دوستدار کودک پیوست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ، اعضای شورای شهر در ابتدای جلسه امروز سه شنبه شورای شهر تهران بررسی اعتراض فرمانداری مبنی بر مصوبه شورا در خصوص شهر دوستدار کودک را مورد بررسی قرار دادند و مهدی چمران رییس شورای شهر تهران نیز گفت: فرمانداری در نامه‌ای که به شورای شهر درخصوص اعتراضش زده است، عنوان کرده که پیشنهاد می‌شود کانون فکری کودکان نیز عضو این کمیته شود. در حالی که ارائه پیشنهاد به معنای اعتراض نیست.

وی با بیان اینکه فرمانداری باید مشخص کند که براساس کدام قانون به این مصوبه اعتراض دارد گفت: ارائه پیشنهاد به معنای اعتراض نیست و ما در جوابیه‌ای که به فرمانداری خواهیم داد، این مساله را عنوان خواهیم کرد.

در ادامه مجتبی شاکری رییس کمیته نامگذاری شورا پیشنهاد کرد که علاوه بر کانون فکری کودکان، صداوسیما نیز به منظور اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی جزو این کمیته شود که با رای اکثریت آرا، این موضوع به تصویب رسید و برهمین اساس از این پس در کمیته تحقق شهر دوستدار کودک شورای شهر، نمایندگان کانون فکری و فرهنگی کودکان و نماینده صداوسیما حضور خواهند داشت.

همچنین در ابتدای این جلسه، یکی از نمایندگان شورایاری منطقه ۵ گزارشی کوتاهی از عملکرد این شورایاری ارائه کرد که به دلیل ضیق وقت اعضای شورا نتوانستند سوالات خود را مطرح کنند و برهمین اساس مقرر شد هر ۱۵ روز یکبار جلسه‌شورای شهر از ساعت ۸ صبح آغاز شود تا پس از قرائت گزارش شورایاران اعضای شورا فرصت ارائه سوالات خود را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا