ورزشی

کفاشیان: سازمان لیگ به بعضی تعهداتش عمل نکرده است/ هنوز تخفیفی نداده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی کفاشیان درباره وضعیت تیم امید ایران و مهمترین نیاز این تیم برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک، تاکید کرد: بهترین امکانات و تدارکات برای تیم انجام شده است. الان هم این تیم در امارات هستند و با استرالیا بازی می کنند. بعد از بازگشت از امارات هم تیم امید یک اردوی دیگر با دو بازی تدارکاتی خواهد داشت. این تیم سرمایه تیم ملی ما است که قطعا هدر نخواهد رفت.

وی افزود: اگر بازیکنان با همین اعتماد به نفس کارشان را ادامه بدهند قطعا شانس زیادی برای صعود به المپیک و حضور در جمع سه تیم اول آسیا را دارند.

کفاشیان در خصوص اینکه مهمترین نیاز و دغدغه تیم امید تا شروع مسابقات چیست، گفت: اکثر بازیکنان در لیگ شاغل هستند که باید مراقب خود باشند. کادر فنی هم باید شناخت و آنالیز کاملی از حریفان داشته باشد تا بازیکنان را آماده کنند. وظیفه کادر فنی از این به بعد بیشتر است. درست است تیم ما به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی صعود کرده، ولی وضعیت ما خیلی فرق کرده است. از نظر مسابقات بازیکنان ما اگر با تیم‌های قوی تر روبرو شوند، بازی‌های بهتری از خود نشان خواهند داد. اگر از مرحله حذفی بالا برویم، راه صعود هموار خواهد شد.

وی درباره اینکه تیم امید هم ممکن است به حواشی تیم ملی دچار شود، خاطرنشان کرد: از کادر فنی تیم امید حمایت می‌کنیم و تا الان هم این حمایت کامل بوده است. خدا را شکر حاشیه‌ها خیلی کمتر شده است و این حمایت تا المپیک خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه گفته می‌شود سازمان لیگ به حامی مالی خود تخفیف داده است، اظهار کرد: خیر هنوز تخفیفی نداده‌ایم. بندهایی در قرارداد سازمان لیگ با حامی مالی وجود دارد که گویا بعضی از این بندها اجرایی نشده و سازمان لیگ نتوانسته به بعضی تعهدات عمل کند.

وی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، افزود: سازمان لیگ هم یک گروه تشکیل داده تا این موضوع را بررسی کند. اگر بعضی از بندها و تعهدات اجرایی نشده باشد، ممکن است از تعهدات مالی اسپانسر کاسته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا