مدیریت شهری

توضیحات شهرداری درمورد انتخاب یک خواننده زیرزمینی به عنوان شهردار محله

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین به نقل از ایسنا سید محسن اسدی در حاشیه حضور در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در پاسخ به اخبار منتشر شده درخصوص آنچه انتخاب یک خواننده رپ زیرزمینی به عنوان شهردار ناحیه ۶ منطقه ۵ خوانده شده گفت: ما یک خواننده زیرزمینی را به عنوان شهردار ناحیه انتخاب نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه همه شهرداران ما در هفت ناحیه شهرداری منطقه ۵ دارای تخصص مرتبط با امور مدیریت شهری هستند، گفت:‌ این افراد در کنار توانمندی در عرصه مدیریت شهری، توانایی‌های زیادی نیز دارند که این فرد نیز توانایی‌هایی در زمینه موسیقی داشته است.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه مباحث مطرح‌شده درخصوص سوابق این فرد یک مقدار دارای جهت‌گیری سیاسی بوده است، گفت: این فرد پیش از آنکه در شهرداری منطقه ۵ فعالیت کند به دلیل تخصص خوب و تجربه در شهرداری نواحی دیگر از جمله شهرداری منطقه ۱۲ نیز فعالیت‌هایی داشت. این فرد دارای تخصص خوب و تجربه زیاد در حوزه‌های فنی و عمرانی و … است.

به گزارش شوراآنلاین، شهرداری منطقه ۵ بتازگی یک خواننده را به سمت شهردار ناحیه ۶ منطقه ۵ تهران منصوب نموده است.«حامد – مجتهدی تهرانی» که اخیرا در یکی از مهمترین و استراتژیک ترین نواحی تهران به عنوان شهردار منصوب شده است در صفحه اینستاگرام خود، علاوه بر انتشار تصاویر پدر بزرگش -آنطور که می گوید- که از آیات عظام بوده، برخی از نمونه کارهای خوانندگی اش را در قالب کلیپ به نمایش گذاشته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا