مدیریت شهری

دوربین‌های زوج و فرد خاموش نیست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سیدجعفر تشکری هاشمی در مورد چرایی غیرفعال بودن دوربین‌های زوج و فرد گفت: طرح زوج و فرد تا زمان جایگزینی طرح جدید (LEZ) به عنوان یک روش کنترلی به منظور نظارت برحجم خودروها و کنترل آلودگی هوا با دقت اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شهرداری تهران براساس مصوبه شورای عالی ترافیک و ابلاغ وزارت کشور وقت، محدوده زوج و فرد را به دوربین‌های پردازش تصویری مجهز کرده اظهار کرد: قرار بود از بهمن ماه سال ۹۳ ورود و خروج خوردها در محدوده زوج و فرد توسط دوربین‌ها کنترل شود.

 

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه همچنین برابر هماهنگی با پلیس راهور قرار بود که از ۲۲ فرودین ماه امسال کنترل دوربین‌ها آغاز شود گفت:پلیس راهور با توجه به مشکلاتی که احساس می‌کرد اعمال قانون را به خرداد و نهایتا به مرداد ماه موکول کرد، البته تاکنون ۱۰۰درصد تخلفات زوج و فرد خودورها با عکس و مشخصات ثبت شده است.

 

وی افزود: هر زمان که اعمال قانون در راهور در دستور کار قرار گیرد این مشخصات در اختیار پلیس قرار می‌گیرد اما هیچ دوربینی خاموش نیست و ما منتظر اعلام و آمادگی پلیس راهور در اعمال قانون هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا