اجتماعی و فرهنگی

جزئیات آخرین تمهیدات پلیس در مرز مهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  سردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: اربعین امسال با سال گذشته بسیار متفاوت خواهد بود چون سال گذشته حضور گسترده زائران از مرز مهران پیش‌بینی نشده بود اما امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمام دستگاه‌ها به خصوص پلیس در بخش‌های مختلف آماده ارائه خدمت به زائران عتبات عالیات هستند.

وی بابیان اینکه در سال گذشته همراهی مردم بسیار تأثیر گذار بود و امسال کمیته‌هایی با پشتیبانی مردم برای ارائه خدمات به زائران تشکیل‌شده است، افزود: سیستم ارتباطی الکترونیکی در مکان‌های مختلف به خصوص پایانه مرزی مهران تقویت‌شده و امسال دیگر قطعی ارتباط نخواهیم داشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: امسال گیت‌های ورود و خروج مرز مهران از ۱۸ به ۹۶ مورد افزایش پیدا کرده و سه نوبت در حوزه‌های مختلف به زائران ارائه خدمات می‌کنند و نیروهای انتظامی، پلیس‌راه و نظارتی به‌صورت کافی پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به اینکه بدون وقفه و به‌صورت شبانه‌روزی به زائران از ورود تا خروج از استان به خصوص در شهر و مرز مهران و محورهای مواصلاتی استان با همکاری مرزبانی خدمات ارائه می‌کنیم، تصریح کرد: به‌صورت ویژه از یگان‌های ویژه، قرارگاه ظفر و مقداد برای کنترل امور و ارائه خدمات بهتر به زائران کمک می‌گیریم.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه در طول مسیر تردد زائران از ورودی حمیل تا مرز مهران ۲۲ پاسگاه پلیس مستقر خواهیم کرد، افزود: هدف پلیس خدمت به مردم است و با کوچک‌ترین بی‌نظمی و ایجاد مزاحمت برای زائران امام حسین (ع) بدون تعارف برخورد قانونی می‌کنیم.

سردار دولتی تأکید کرد: در حوزه ترافیکی و نظارت بر پارکینگ خودروها به‌صورت شبانه‌روزی ۱۰ روز قبل از اربعین و ۱۰ روز بعد از اربعین خدمات ارائه می‌شود و از زائران می‌خواهیم در پارکینگ‌هایی پارک کنند که تحت نظارت پلیس باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا