شورای شهر

انتقاد سروری و پیرهادی به سخنان انصاری در شورا

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  پرویز سروری در جلسه علنی روز سه‌ شنبه با اشاره به تذکر غلامرضا انصاری مبنی بر برگزاری میتینگ سیاسی در یکی از مساجد تهران گفت: اگر این صحبت‌ها در انجمن شهر و پیش از نظام جمهوری اسلامی بود، تعجب برانگیز نبود، اما در سالگرد اشغال لانه جاسوسی و بزرگترین حادثه سیاسی کشور جای تعجب دارد که از سخنرانی یک نماینده مجلس در مسجد انتقاد شود.

وی با بیان اینکه یک نماینده مجلس که مصونیت سیاسی هم دارد نباید حرفی بزند که خدای نکرده به کاکل آمریکا برنخورد، توضیح داد: این نوع صحبت‌ها در شأن شورای شهر تهران که ام‌القری اسلام است، نیست. ما باید به وجود آرم شهرداری در برنامه‌ای که به مناسبت فتح لانه جاسوسی است، افتخار کنیم.

غلامرضا انصاری نیز در پاسخ به سروری گفت: مشکل ما برگزاری این جلسات نیست، بلکه آرم شهرداری است و باید بودجه عمومی با حساب و کتاب هزینه شود.

در ادامه اسماعیل دوستی با بیان اینکه ما موافق آمریکا نیستیم، اظهار کرد: روز مبارزه با استکبار در مجلس سوم به تصویب رسید که چمران در پاسخ به وی گفت میزان حال افراد است.

محسن پیرهادی نیز با بیان اینکه حرف‌هایی در شورا زده می شود که خوشایند آمریکایی‌ها است، درخواست پاسخ به انصاری را داشت که چمران درخواست کرد این بحث در صحن شورا ادامه پیدا نکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا