ورزشی

کیک بوکسینگ ایران قهرمان رقابتهای جهانی اسپانیا شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین این دوره از مسابقات بعد از سه روز مبارزه تیم‌های مدعی در نهایت یکشنبه شب با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید. تیم اعزامی کشورمان در روز پایانی در فینال اکثر اوزان و رده‌های سنی نماینده داشت.

در رده جوانان و در وزن ۵۵ کیلوگرم امیرحسین اکبری مقابل حریفی از آلمان تن به شکست داد و به مدال نقره جهان رسید، امید طیبی در وزن ۶٠ کیلوگرم حریفی از اسپانیا را در مبارزه پایانی شکست و طلا گرفت. در سومین و آخرین دیدار فینال جوانان امیرحسین سرتیپی در وزن آزاد حریف کویتی خود را شکست داد و دومین طلا را به خود اختصاص داد.

در بخش «لایت کنتاکت» بانوان تیم اعزامی ایران دو نماینده در بازی‌های نهایی داشت که سعیده فردصانعی در وزن ۵۵ کیلوگرم و سمیه قمری در وزن ۶۵+ کیلوگرم نتیجه را به ترتیب مقابل رقبایی از آلمان و اسپانیا واگذار و به مدال نقره دست پیدا کردند تا پرونده تیم سه نفره بانوان با ٢ مدال نقره و یک برنز از آوردگاه جهانی ٢٠١۵ البیر اسپانیا بسته شود.

اما در مبارزات نهایی بخش «لوکیک» و در وزن ۶٠ کیلوگرم احمد نیک کار حریف انگلیسی، حسین حسین‌زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم  نماینده کویت =، حسین حیاتی در وزن ٧٠ کیلوگرم رقیب انگلیسی، سهراب بهرامی در وزن ٨٠ کیلو در پیکار با حریفی از جمهوری چک، سینا کریمیان در وزن ٩٠- کیلوگرم نماینده لبنان و جعفر احمدی سرگروه تیم ملی در وزن ۹۰+ کیلوگرم مقابل نماینده آلمان در مبارزه نهایی پیروز شده و شش مدال طلا کسب کردند. ضمن اینکه مجتبی حسینی هم نقره گرفت.

بنابراین تیم اعزامی ایران به این رقابتها در مجموع با کسب  ٩ مدال طلا، ٣ مدال نقره و دو برنز به عنوان قهرمانی تیمی جهان رسید. تیم آلمان به مقام دوم و انگلستان و اسپانیا به مقام سوم تیمی رسیدند. 

نکته جالب این مسابقات، حضور چندین ایرانی از کشورهای مختلف بود که ضمن داشتن اقامت آن کشورها و عضویت در تیم‌های ملی آنها، همگی با پرچم‌های ایران روی رینگ و سکوهای قهرمانی حاضر می‌شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا