ورزشی

اسدی نگران حقوق من و مشکلات فوتبال باشد/ حرف ایشان جوک سال است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  کارلوس کی‌روش بعد از جلسه صبح با علی کفاشیان که صبح امروز دوشنبه در فدراسیون فوتبال برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: جلسه خوبی با حضور کفاشیان و تعدادی از دستیارانم برگزار کردیم.

وی در پاسخ به پرسشی که یک طرف این سوال علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال بود، افزود: شخصی که این حرف را زده است، ایشان را نمی‌شناسم!

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سئوال که آیا شما دبیر فدراسیون را نمی‌شناسید؟، اظهار کرد: ایشان را به یاد نمی‌آورم که افتخار و مقامی به دست آورده باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در نشست امروز با علی کفاشیان توافق کردیم که اگر کسی صحبت ناشایست و تحریک آمیز در مورد بنده بزند، نماینده حقوقی‌ام و شخص رئیس آن را پیگیری جدی کند. من امروز از علی کفاشیان دستور کتبی گرفتم که دیگر در این خصوص صحبت نکنم.

کی‌روش در ادامه در خصوص اینکه صحبت‌های علیرضا اسدی در مورد الکس فرگوسن، تاکید کرد: به خاطر این صحبت، الان نمی‌توانم جلوی خنده‌ام را بگیرم. همینطور سعی می‌کنم گریه‌ نکنم ولی این صحبت باید حتما جوک سال شود. همانطور که گفتم، رئیس به من اجازه حرف زدن نداده و نمی‌توانم بیشتر از این در این مورد صحبت کنم.

وی بااشاره به مطلب یکی از روزنامه‌های ورزشی که کنایه‌ای به ارتباط این روزنامه با دبیرکل فدراسیون بود، یادآور شد: احتمالا اعضای این روزنامه، ایشان (علیرضا اسدی) را می‌شناسند زیرا ارتباط مستمری با وی دارند ولی به شما می‌گویم که این صحبت‌ها خنده‌دار است.

خبرنگاری خطاب به کارلوس کی‌روش اعلام کرد که علیرضا اسدی برخلاف اعلام شما، پیشینه حضور در تیم ملی ایران را دارد که سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به این جمله اظهار کرد: چه شخصی این موضوع را اعلام کرده است؟ تاجائیکه من می‌دانم، حضور ایشان در تیم ملی به خاطر لطفی بود که آن زمان شد زیرا ۸-۹ بازیکن اصلی تیم ملی کنار گذاشته شدند.

وی ادامه داد: بنده از شما خواهش می‌کنم که مرا به خنده بیشتر وادار نکنید. بنده الان دردی دارم که با خنده، دردم تشدید می‌شود.

کی‌روش در ادامه با تاکید مجدد بر اینکه علیرضا اسدی را نمی‌شناسد، یادآور شد: تا جاییکه من می‌دانم زمانی ایشان در تیم ملی بوده که ۱۴ بازیکن از این تیم محروم و مصدوم بوده‌اند که ایشان به تیم ملی دعوت شده است. به هر حال ایشان به عنوان کارمند فدراسیون اجازه ندارد در رابطه با مسائل فنی صحبت کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به نظر من، این کارمند فدراسیون باید نگران حقوق بنده که پرداخت نشده باشد، یا مشکلات عدیده دیگری مانند مشکلات زمین تمرین، اما یک مرتبه ایشان تصمیم گرفته در مورد دعوت نشدن یک بازیکن به تیم ملی صحبت کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد سیدمهدی رحمتی هم اظهار کرد: ایشان پسر خوبی است، اما جزئی از برنامه‌های من محسوب نمی‌شود. من بازیکنان را بر حسب کاراکتر شخصیتی و فنی انتخاب می‌کنم. من دروازه‌بان‌هایی مانند علیرضا حقیقی، بیرانوند، مکانی، اخباری و احمدی دارم و هر وقت احتیاج شد از سیدمهدی رحمتی استفاده خواهم کرد.

وی همچنین اضافه کرد: سیدمهدی رحمتی در حال حاضر ۳۵ سال سن دارد و ما جام جهانی را در پیش داریم که ۳ سال آینده برگزار می‌شود.  به هر حال من به نظر دیگران احترام می‌گذارم، اما کسی دیگر را ترجیح می‌دهم.

کی‌روش ادامه داد: به نظر من، بازیکنی که یکبار از وظایف خود شانه خالی کند هزار بار دیگر هم می‌تواند چنین کاری کند. با این حال من به نظر همه احترام می‌گذارم، اما توقع دارم دیگران هم به نظر من احترام بگذارند.

سرمربی تیم ملی در مورد سوشا مکانی خاطرنشان کرد: سوشا مکانی دو بار توسط مربی کره‌ای در اولسان کره‌جنوبی مشت خورد و برای یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران که میلیون‌ها هوادار دارد، بازی می‌کند. هر از گاهی می‌بینیم که وی در ترکیب پرسپولیس نیست، اما هواداران اعتراض نمی‌کنند.

کی‌روش در پایان گفت: بار دیگر تاکید می‌کنم یک کارمند فدراسیون که ارتباطی با مسائل فنی ندارد، این موضوع را وارد رسانه‌ها کرد که استقلال و پرسپولیس را مقابل هم قرار دهد و بین دو باشگاه بزرگ ایران جنگ به راه بیاندازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا