اجتماعی و فرهنگی

همایش دوچرخه سواری با عنوان کاروان عاشورایی در منطقه یک شهرداری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهردرای تهران، همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور شجاع  پوریان عضوشورای اسلامی شهر تهران، محمد رضایی رییس و دستگردی رییس اداره تفریحات سازمان ورزش، رضایی قائم مقام و خسروی مدیر تربیت بدنی منطقه  یک، محمدیان قائم مقام و حسینی منش مدیر حمل و نقل پاک معاونت حل و نقل و ترافیک شهرداری و صدها تن از شهروندان برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه برگزاری این همایش ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) گفت: این همایش به مناسبت هفته تربیت بدنی و با عنوان کاروان عاشورایی با هدف ترغیب افراد به ورزش وحفظ ارزش های دینی از طریق ورزش برگزار شد.

ولی الله شجاع  پوریان با بیان اینکه رشته ورزشی دوچرخه سواری علاوه بر تامین سلامت افراد به سلامت محیط زیست نیز کمک شایانی میکند، افزود: برآنیم تا با برپایی اینگونه همایش ها فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه پاک را در پایتخت نهادینه کنیم.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) را تسلیت گفت و افزود: امروز به بهانه همایش دوچرخه سواری گردهم آمده ایم تا ضمن گسترش ورزش همگانی بتوانیم فرهنگ عاشورا و ایثار را به جوانان و نوجوانان یادآوری کنیم.

محمد رضایی ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در کلانشهرها را یک راهکار مناسب برای حضور مردم در عرصه ورزش و افزایش فعالیت بدنی شهروندان دانست و تاکید کرد: استفاده از دوچرخه برای سفرهای درون شهری محیط زیست را نیز سالم نگه  می دارد.

شرکت کنندگان در همایش دوچرخه  سواری مسیر امزاده صالح (ع) تا امامزاده علی اکبر(ع) را رکاب زدند و در پایان به حاضران به قید قرعه جوایز ورزشی و دوچرخه اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا