اجتماعی و فرهنگی

کار بزرگی که دانش آموزان مدرسه علامه حلی کردند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین در جلسه ای با حضور سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران، معاون اجرای احکام و قاضی ناظر زندان دادسرای نظامی تهران و جمعی از دانش آموزان خیر مرکز آموزش متوسطه علامه حلی ۳ تهران، یکی از دانش آموزان به نمایندگی به بیان گزارشی از عملکرد این گروه خیریه پرداخت و گفت: با تشکیل بازارچه خیریه، اقلامی تهیه و با سود بیشتری به فروش رسید و خوشبختانه مبلغ قالب توجهی جهت آزادی زندانیان جمع آوری شد.

 

سرپرست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران نیز ضمن خوش آمدگویی به این گروه خیر نوجوان گفت: خداوند به کسانی که این طرح را پیشنهاد و عملی کردند، جزای خیر بدهد و از اولیاء دانش آموزان و معلمان و کلیه افرادی که در این کار خیر مشارکت کردند باید تقدیر کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین فراتی تصریح کرد: هدایای شما چون با نیت خالصانه جمع آوری شده، برکت دارد.

 

این مقام قضایی در خصوص آزادسازی زندانیان با کمک خیرین گفت: در بازدید اخیر با افرادی در زندان مواجه شدیم که در اثر تصادف و بدون سوء نیت در بازداشت بودند و توان پرداخت بدهی خود را نداشتند.

 

وی افزود: واقعاً ضرورتی برای ادامه بازداشت آنها وجود نداشت و این گونه کمک های مالی می تواند باعث آزادی آنها شود.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این گروه خیر بتوانند در آینده این طرح را در سطح وسیع و کلان تری اجرا کنند.

 

در ادامه، معاون اجرای احکام دادسرای نظامی تهران در گزارشی از کمک های خیریه دانش آموزان مدرسه علامه حلی ۳ گفت: این نوجوانان خیر از سه سال پیش و در آستانه سال نو با کمک های خود موجب آزادی تعداد از محکومین جرایم غیرعمدی و سبک شده‌اند.

 

عباس‌رضا پارساپور افزود: این گروه خیریه در سال ۹۲ موجبات آزادی ۳۰ نفر، در سال ۹۳ موجبات آزادی ۸۳ نفر و در سال ۹۴ نیز موجبات آزادی حدود ۸۰ نفر از محکومین دادگاه های نظامی استان تهران را فراهم آورده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا