شورای شهر

لایحه دستورالعمل انضباطی بهره‌برداران از اماکن و میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین در جریان یکصد و نود و یکمین جلسه شورای شهر تهران، بررسی یک فوریت طرح «اصلاح بند یکم قسمت (ب) مصوبه ساماندهی سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران»، در دستور کار اعضا قرار گرفت که در نهایت با اعلام نظرات و پیشنهادات، یک فورت طرح اشاره شده به تصویب رسید.

بررسی لایحه «دستورالعمل انضباطی بهره‌برداران از اماکن، میادین و غرفه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران»، دومین دستور جلسه امروز شورای شهر تهران بود که در ادامه رؤسای کمیسیون‌های نظارت و حقوقی، سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و برنامه و بودجه گزارش خود را اعلام کردند.

پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در سال ۸۵، دستور العمل انضباطی بهره‌برداری از اماکن میادین و غرفه‌ سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در شورا مصوب شد و با توجه به مشکلاتی که شناسایی شده بود در تاریخ ۹۳.۱۲.۱۶ شهرداری تهران لایحه جدیدی را به شورا ارسال کرد.

وی گفت: این لایحه در سه کمیسیون نظارت و حقوقی – سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و برنامه و بودجه شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و نهایتاً با جلساتی که با سازمان میادین برگزار شد به جمع‌بندی خوبی رسیدیم.

به گزارش فارس، رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به کار مشترک سه کمیسیون حقوقی، سلامت و بودجه شورای شهر تهران گفت: این کار مشترک سه کمیسیون در کنار سازمان میادین میوه و تره‌بار نتیجه خوبی را در بر داشته است.

وی اظهار امیدواری کرد: شهرداری تهران پس از تصویب این طرح مقدمات اجرایی دستورالعمل اشاره شده را فراهم کند.

محسن سرخو دیگر عضو شورای شهر تهران نیز ضمن تأکید بر اینکه بایستی طرح‌ها و لوایح در زمان‌بندی مشخص شده در دستور کار شورا قرار گیرد، گفت: لایحه اشاره شده در تاریخ ۱۶ اسفند ۹۳ از شهرداری به شورای شهر تهران ارسال می‌شود و در تاریخ ۱۷ اسفند ۹۳ با امضا رئیس شورا به رؤسای کمیسیون‌ها ابلاغ می‌شود که مجدداً برنامه‌ای طی ۴ ماه و نیم و در تاریخ ۹۴.۳.۲۷ از طرف طلایی به کمیسیون ارجاع داده می‌شود که لازم است این روند برای بررسی طرح‌ها و لوایح کوتاه‌تر شود.

به گزارش فارس، در ادامه جلسه حقانی، سالاری، شجاع‌پوریان، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص لایحه مطرح کردند و در نهایت لایحه اشاره شده به تصویب اعضا رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا