مدیریت شهری

ایستگاه مترو نعمت‌آباد بزودی بهره‌برداری رسمی می شود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ایستگاه مترو نعمت آباد در نیمه جنوبی خط ۳ و حدفاصل ایستگاههای آزادگان – عبدل آباد و در محدوده محلات پاسگاه نعمت آباد، جوانه، خلازیل، سهیل و شهید کاظمی واقع شده است.

ایستگاه عبوری نعمت آباد در حال حاضر مراحل نصب پله های برقی را طی می کند. برای تردد شهروندان از طریق این ایستگاه مترو، دو ورودی با هشت دستگاه پله برقی در ضلع شمالی- جنوبی بزرگراه آیت اله سعیدی طراحی و ساخته شده است.

برای ساخت ایستگاه مترو نعمت آباد با زیربنای ۱۱ هزار متر مربع ۸۵ هزار متر مربع خاکبرداری انجام و ۵۰۰۰ تن میلگرد ، ۳۰ هزار متر مکعب بتن و ۲۷ هزار متر مربع قالب بندی به کار رفته است.

همچنین ایستگاه عبوری مترو میرزای شیرازی در نیمه میانی خط ۳ و حدفاصل ایستگاههای مترو جهاد- شهید بهشتی و در محدوده خیابان شهید بهشتی هم در اولویت بعدی افتتاح شرکت مترو تهران و حومه است.

براساس گزارش روابط عمومی مترو، خط ۳ مترو تهران به طول ۳۷ کیلومتر از ایستگاه آزادگان در جنوب غرب تا ایستگاه قائم(عج) در شمال شرقی تهران در حال سرویس دهی است که با تکمیل ایستگاههای عبوری باقی مانده و ورود واگن های جدید به ظرفیت نهایی جابجایی روزانه یک میلیون سفر خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا