زائران اربعین از هم‌اکنون به فکر اخذ ویزا باشند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار «علی دولتی» در نشست خبری با رسانه‌های استان به‌مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: شعار امسال هفته‌ی ناجا«اقتدار پلیس، همدلی وهم زبانی و امنیت و آرامش» است و یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های پلیس قاطعیت بوده و این قاطعیت در جامعه ما با انسانیت و مهربانی صورت می‌پذیرد.

 
وی بابیان این‌که در برابر هنجارشکنان و مخلان نظم امنیت باکسی تعارف نداریم، ادامه داد: امنیت خواسته‌ی به‌حق مردم است و اقتدار تمام‌ و کمال پلیس مرهون اعتماد مردم به این نیرو است.
 
دولتی ادامه داد: ۷۵ درصد پرونده‌های تشکیل‌شده توسط کلانتری‌ها با تلاش مشاوران و کاشناسان اجتماعی در خود کلانتری به صلح و سازش تبدیل می‌شوند.
 
فرمانده‌ی انتظامی ایلام با تأکید بر این‌که قوه‌ی قهریه برای پلیس شکننده و ناپایدار است، تصریح کرد: پاک‌دستی، مهربانی و برخورد مناسب با مردم و انتقادپذیری از اولویت‌های پلیس استان است.
 
وی ادامه داد: امروز فضای مجازی یک تهدید جدی برای جوانان و جامعه ما محسوب می‌شود چون به‌گونه‌ای در فضای مجازی عمل می‌شود که اذهان عمومی دچار مشکل جدی می‌شوند.
 
دولتی از افزایش ۳۵ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: قرار بود در چند روز گذشته یک محموله بزرگ مواد مخدر ۹۵ کیلوگرمی به استان ایلام وارد شود که با همکاری پلیس اصفهان این گروه دستگیر شدند.
 
وی با اشاره به این‌که در بحث اربعین بنا بر جلساتی که با فرماندهان نظامی عراق داشته‌ایم خروج زائران فقط با ویزا امکان‌پذیر است، افزود: پلیس عراق اگر شخصی بدون ویزا را دستگیر کند ورود غیرمجاز محسوب می‌شود و به مدت ۷ سال در آنجا زندانی می‌شود.
 
دولتی با اشاره به در پیش داشتن انتخابات و تبلیغات غیررسمی برخی کاندیداها گفت: از کاندیداها انتظار داریم طوری رفتار کنند که شائبه یا مشکلی برای عموم پیش نیاید و ارزش‌ها در تبلیغات زیرپا گذاشته نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا