شورای شهر

نمای پل صدر زشت و غیرقابل قبول است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  ابوالفضل قناعتی در جریان یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: پل صدر در شمال شهر تهران ساخته شده است که متأسفانه نمای این پل زشت و غیرقابل قبول است و به هیچ عنوان بر روی پل از نمای ایرانی ـ اسلامی کار نشده است.

وی اضافه کرد: انتظار این است که شکل پل زیباتر شود، ضمن اینکه پیشنهاد می‌شود که یکی از اسامی خداوند برای این پل نامگذاری شود.

وی همچنین به دوربین‌های سطح بزرگراه‌ها و اتوبان ها اشاره کرد و گفت: اگرچه هزینه‌های زیادی برای نصب این دوربین‌ها انجام شده است، اما به دلیل اینکه دور تا دور این دوربین‌ها را درختان گرفته‌اند، نمی‌توان استفاده لازم و بهینه را از دوربین‌ها داشته باشیم و به همین جهت بایستی فضایی ایجاد شود که از دوربین‌ها به نحو مطلوب‌تر استفاده شود.

قناعتی اضافه کرد: بنده دو بار در جلسه خصوصی در خصوص سامانه شهرسازی تذکر دادم و اعلام کردم که متأسفانه سیستم ما بسته شده است و این در حالی است که ما تخلفات زیادی را در حوزه شهرسازی احصاء کرده ایم اما نمی‌توانیم وارد این سیستم شویم و اطلاعات لازم را کسب کنیم و امیدواریم این موضوع پیگیری شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به موضوع فوق، خاطرنشان کرد: آیا ما باید برای دسترسی به سامانه شهرسازی به بازرسی کل کشور شکایت کنیم؟ و بنده که به عنوان نماینده تهران هستم، نباید از اطلاعات لازم مطلع شوم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا