ورزشی

عملکرد امید‌ها در لیگ رضایت‌بخش است/ در غرب آسیا محک می‌خوریم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین هادی طباطبایی که تماشاگر ویژه بازی تیم های استقلال و راه‌آهن بود و عملکرد ملی پوشان تیم امید را در این دیدار زیر نظر گرفت، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: سه بازیکن تیم امید که در این دیدار به میدان رفتند، عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند و جزو مهره‌های تاثیرگذار تیم‌های‌شان بودند.

وی در ادامه افزود: روزبه چشمی در میانه میدان استقلال عملکرد خوب و قابل قبولی داشت. اگرچه روزبه چشمی در تیم امید در پست متفاوتی به بازی گرفته می‌شود اما خوشحالیم از آمادگی خوب و بالایی برخوردار است.

مربی تیم فوتبال امید ایران ادامه داد: برادران محمدی در ترکیب تیم راه‌آهن فوق‌العاده ظاهر شدند و در کارهای تیمی عملکرد خوب و چشمگیری داشتند. در مجموع بازیکنان تیم امید روز خوبی داشتند و نمره قبولی گرفتند.

طباطبایی با اشاره به بازی کردن اکثر بازیکنان تیم امید در تیم‌های باشگاهی و لیگ برتر خاطرنشان کرد: خوشبختانه این اتفاق بسیار خوب و امیدوار کننده است و تیم امید و باشگاه‌ها به خوبی مکمل یکدیگر شده‌اند.

وی اضافه کرد: بازی کردن بازیکنان امید در باشگاه ها تجربه آنها را بالا می‌برد، حضور در اردوهای تیم امید به بالا رفتن سطح آمادگی بازیکنان کمک می‌کند. بطور مثال شاهین ثاقبی در اردوی هلند به مرز خوبی از امادگی رسید و بعد از بازگشت توانست بله ترکیب اصلی تراکتورسازی راه پیدا کند و برای تیمش بازی کند.

مربی تیم فوتبال امید ایران در خصوص حضور در رقابتهای غرب آسیا گفت: این مسابقات محک بسیار خوبی است تا بتوانیم شرایط تیم و بازیکنان را در یک تورنمنت رسمی بسنجیم و در فرصت باقیمانده تا بازی های انتخابی المپیک نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

سیدهادی طباطبایی مربی تیم فوتبال امید ایران صبح امروز شنبه به اصفهان سفر کرد تا دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و نفت تهران را از نزدیک تماشا کند و عملکرد بازیکنان امید این دو تیم را زیر نظر بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا