شورای شهر

تهران نیاز به ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس دارد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  اسماعیل دوستی در تذکرات پیش از دستور یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک هسته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی اظهارداشت: معاون شهردار و یا شهردار تهران در خصوص حمل و نقل عمومی با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید گزارشی را در صحن شورا ارائه دهند.

 

وی افزود: باید سالی هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شود که تاکنون این امر صورت نگرفته است و امسال براساس گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران قرار است به زودی ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس‌رانی اضافه شود.

 

وی با اشاره به عقب‌افتادگی تأمین اتوبوس‌های ناوگان اتوبوس‌رانی اظهارداشت: در حال حاضر ۷ هزار دستگاه اتوبوس در شهر تهران فعال است که از این تعداد به طور میانگین ۱۵۰۰ دستگاه از سرویس خارج است.

 

دوستی بیان داشت: در حال حاضر باید ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی فعال باشد که این اقدام صورت نگرفته است.

 

وی افزود: از شهرداری تهران می‌خواهیم در اولین فرصت گزارشی از وضعیت مثلث حمل و نقل عمومی که شامل اتوبوس، تاکسی و مترو است به شورای شهر ارائه دهد زیرا وضعیت حمل و نقل عمومی مسئله مهمی است که باید به آن توجه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا