ورزشی

داوری در ۴ بازی علیه ما بود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ملوان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی که شامگاه یکشنبه رقم خورد به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: رئیس باشگاه بعد از این بازی به رختکن آمد و به من گفت که متاسفانه ما باید جلوی ۱۵ بازیکن بازی کنیم. جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم. خیلی عالی بازی کردیم.

وی افزود: ما باید در طول ۹۰ دقیقه به پیروزی می رسیدیم اما از موقعیت هایی که داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم.

وی در مورد مصدومیت کفشگری قبل از شروع مسابقه گفت: در آخرین لحظات که این بازیکن داشت گرم می کرد دچار مصدومیت شد و ما یک ماه این بازیکن را در اختیار نخواهیم داشت. ما مجبور شدیم به نوراللهی بازی بدهیم که بعد از عمل جراحی برگشته است و نباید فشار زیادی به او بیاوریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد ناراحتی و اعتراضش به قضاوت داور این دیدار گفت: شما باید بازیکنان ما را درک کنید. ما شش مسابقه رسمی برگزار کرده ایم که در چهار بازی داوری علیه ما بوده است. در بازی با ملوان هم داور به دو بازیکن ما کارت زرد بی مورد داد. کسی ندید که مکانی چرا اخطار گرفت. فقط داور چهارم چیزی گفت و بعد داور به سوشا کارت زرد داد. به طارمی هم بی مورد کارت زرد دوم را داد.

ایوانکوویچ تاکید کرد: من قبلا هم گفته ام که نمی خواهم در مورد بازیکنانم مقابل رسانه ها صحبت کنم. این کار باید در رختکن انجام شود. با این حال مسلمان نسبت به دیدار برابر پیکان عملکرد بهتری داشت و باید تمرینات بیشتری را انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چه تدبیری دارید تا بازیکنان شما اینقدر به داوری اعتراض نکنند یا کارت سهل انگارانه نگیرند گفت: همانطور که گفتم این کارت زردها بی مورد به بازیکنان ما داده شده و طبیعتا در این شرایط بازیکن عصبانی می شود. این در حالی بود که داور فقط یک کارت زرد به بازیکنان حریف داد. من واقعا از داوری راضی نیستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا