اجتماعی و فرهنگی

?واکنش مدیرعامل برج میلاد به نامه مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار موسیقی درباره تحریم سالن برج میلاد

مدیرعامل برج میلاد با اعلام حمایت این مجموعه از موسیقی کلاسیک، فاخر و سنتی گفت: نباید به موسیقی نگاه تجاری داشت.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی برج میلاد، مجتبی توسل توضیح داد: موسیقی سهم انکار ناپذیری در فرهنگ جامعه دارد، بنابراین باید آنرا از رانت و تجارت و دلالی دور نگاه داشت.

وی گفت:موسیقی هنر مردمی است و باید در دسترس عموم شهروندان قرار گیرد،یکی از اهداف برج میلاد بعنوان مرکز دیپلماسی فرهنگی و هنری، حمایت از توسعه فرهنگ و هنر این مرز و بوم است و در همین راستا نسبت به گذشته تخفیف‌های ویژه‌ای را برای اجرای موسیقی اصیل ایرانی در نظر گرفته ایم.

توسل افزود: اگر تهیه‌کنندگان کنسرت های فاخر حاضر به برگزاری کنسرت رایگان برای علاقه مندان موسیقی باشند ، ما نیز در همراهی با این حرکت ارزشمند می توانیم سالن محل برگزاری را به صورت رایگان در اختیار ایشان قرار دهیم .

وی گفت: بدیهی است که این تخفیفات و تسهیلات ویژه به کسانی که نگاه تجاری به موسیقی دارند تعلق نمی گیرد و آنها میتوانند طبق روال عادی و بدون امتیاز خاصی از سالن های برج میلاد برای برگزاری کنسرت های خود استفاده نمایند.

توسل ادامه داد:در راستای سیاست های حمایتی برج میلاد، ارکستر فیلارمونیک شهر تهران در تابستان سال جاری با اجرای قطعات فاخر و با حضور چهره‌های برتر موسیقی کشور بر روی صحنه رفت و همچنین در حال حاضر به مناسبت ایام محرم برج میلاد سوگواره موسیقایی «وداع » را به خوانندگی حسام الدین سراج و باکلام وحید جلیلوند بصورت رایگان برای عموم مردم روی صحنه دارد .

وی خاطرنشان کرد: تخفیف‌هایی که پیش از این وجود داشته در حال حاضر به صورت هدفمند صرفا در خدمت موسیقی‌های کلاسیک، فاخر، اصیل ایرانی و برگزارکنندگانی که نگاه تجاری به هنر موسیقی ندارند، قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا