شورای شهر

امنیت محله هرندی قابل برگشت است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین رحمت اله حافظی پس از بازدید از محله هرندی با تاکید بر اینکه محله اصیل هرندی به دلیل وجود افراد آسیب‌دیده و معتاد فراموش شده است، اظهار کرد: می‌توان این محله را با حمایت و حضور فعال معتمدین محله احیا کرد.

 

وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری تهران در پاکسازی محله به خصوص بوستان خواجوی کرمانی،‌ گفت:‌ باید سعی شود افراد آسیب دیده و معتاد را در مکان‌های بخصوصی از شهر اسکان و سامان داد. حضور این افراد در سطح محله هرندی‌ هویت محله را دچار آسیب کرده است.

 

رئیس کمیسیون سلامت، ‌محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه باید اقدامات شهرداری تهران در محله هرندی برای کاهش آسیب های اجتماعی تداوم داشته باشد، افزود: شورای شهر تهران از جایگاه سیاست‌گذاری آماده همکاری است. همچنین برای موفقیت بیشتر در کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به بهبود فضای محله هرندی لازم است زیرساخت‌های اصلی فراهم شود.

 

حافظی خواستار مشارکت مسئولان دانشگاه علوم پرشکی تهران برای بهبود وضعیت محله هرندی شد و گفت: باید با همکاری نهادهای علمی و دانشگاهی در بهبود سلامت مردم تلاش کنیم . شهروندان از مسئولان انتظار دارند تا با اقدامات پیشگیرانه، محله مناسبی را برای زندگی‌شان مهیا کنند.

 

وی همچنین خواستار همراهی سایر دستگاه‌ها از جمله قوه قضائیه،‌ ناجا، سازمان بهزیستی،‌ ستاد مبارزه با مواد مخدر، کمیته امام(ره) و استانداری با شهرداری تهران شد و اعلام کرد: کمیسیون سلامت شورای شهر تهران نیز می‌تواند به عنوان سیاست‌گذار، جلسات مشترکی را برای شناسایی مشکلات و برنامه ریزی برای رفع آن برگزار کند.

 

رئیس کمیسیون سلامت،‌ محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران،‌ گفت: اداره  شهر صرفا منوط به ساخت و ساز پل و برزگراه نیست و تامین آرامش برای شهروندان اهمیت بیشتری دارد. وقتی شهری مملو از امکانات رفاهی باشد اما شهروندان آن آرامش خاطر و امنیت نداشته باشند، بدون شک نمی‌توان رضایت مردم را جلب کرد از این رو اقداماتی از این قبیل در افزایش رضایت شهروندان نقش بسزایی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا