اجتماعی و فرهنگی

خدمات ۳ بیمارستان برای فرهنگیان رایگان شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد بطحائی در توضیح جزئیات مرکز ارجاع ویژه فرهنگیان گفت: اگر همکاران فرهنگی بیمه شده، به مشکل جسمی مبتلا شوند می‌توانند طی تماس ۲۴ ساعته و شبانه روزی با سامانه مرکز ارجاع، اطلاعات مربوط به مراکز درمانی معتبر را متناسب با مشکلشان دریافت کنند.

 

وی افزود: این سامانه، پیشرفته‌تر از تلفن‌های گویای معمول است و اطلاعات تخصصی‌تری ارائه می‌کند.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین از عقد قرارداد با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تخصصی خبر داد و گفت: این اقدام به موازات ارائه خدمات از طریق بیمه تکمیلی انجام می شود و فرد به هنگام مراجعه به این مراکز حتی فرانشیز هم نمی‌پردازد و پرداخت صفر تا صد هزینه‌های درمان وی بر عهده آموزش و پرورش است.

بطحائی افزود: مرکز قلب تهران، موسسه رویان و مرکز چشم پزشکی بصیر از این جمله‌اند و حتی در حال اندیشیدن تدابیری هستیم تا در مرکز قلب تهران یک نیروی مختص پذیرش فرهنگیان را مستقر کنیم تا خدمات بستری و درمان فرد بیمار از طریق وی انجام شود.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا فرهنگیان باید دارای شرایط ویژه‌ای باشند تا بتوانند از خدمات این سه مرکز استفاده کنند؟ گفت: خیر، همکاران فرهنگی دارنده بیمه تکمیلی می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا