شورای شهر

پیش بینی اعضاء از انتخابات هیات رئیسه شورا/ شمارش معکوس برای تمدید ریاست چمران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:فردا انتخابات خوبی را شاهد خواهیم بود و امیدوارم تا بهترین گزینه انتخاب شود و ریاست شورا را بر عهده بگیرد.

 

مجتبی شاکری در خصوص اینکه شانس کدام کاندیدا برای احراز کرسی ریاست بیشتر است،گفت: پیش بینی من این است که آقای چمران امسال هم برای دومین سال پیاپی رای بیاورد و به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شود. البته این دلیلی بر این نیست که کاندیدای دوم شایستگی ریاست را نداشته باشد اما آقای چمران خصوصیات بارزی دارد که به راحتی نمی توان از کنار آن ها گذشت.

 

شاکری ادامه داد:یکی از بارزترین خصوصیات آقای چمران رشته تحصیلی مرتبط ایشان با مدیرت است. ایشان در رشته شهرسازی و معماری بوده اند و همین کمک می کند تا ریشه ای تر به مشکلات شهر فکر کند و در صدد برطرف کردن آن باشد. علاوه بر این اهل سیاست و جناح بندی نیستند و سعی دارند تا بر فضای شورای شهر آرامش نسبی حاکم باشد. قطعا فردی با چنین خصوصیاتی می تواند در کارش موفق باشد.

 

مجتبی شاکری در خصوص اینکه آیا به غیر از چمران عضوی از اصولگرا ها برای کاندیدای هیئت رئیسه اعلام آمادگی کرده است یا خیر گفت: هنوز هیچ عضوی از اصولگراها برای کاندیدای هیئت رئیسه اعلام آمادگی نکرده است اما فکر می کنم اصلاح طلبان به غیر از اقای مسجد جامعی که به عنوان ریاست شورا قرار است کاندید شود اعضای هیئت رئیسه خودشان را هم معلوم کرده اند.

 

شاکری ادامه داد:قرار بر این شده است که  اگر آقای مسجد جامعی ریاست شورا را برعهده بگیرد  آقای حکیمی پور به عنوان نایب رئیس،آقایان تندگویان و شجاع پوریان به عنوان منشی و آقای دوستی هم به عنوان سخنگو در هیئت رئیسه حضور پیدا کنند

 

اقبال شاکری:شاهدی تغییر محسوسی در هیات رئیسه نخواهیم بود

اقبال شاکری در خصوص انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت:هرسال شورای شهر درچنین روزهایی آماده برگزاری انتخابات می شود.من فکر میکنم انتخابات خوبی برگزار شود و  اثرات مثبتی را در شورای شهر و عملکرد آن در یکسال آتی مشاهده کنیم.

 

شاکری در خصوص اینکه کاندیدای اصولگرایان مهدی چمران است گفت:اصواگرایان شورای شهر یک گزینه دارند آن هم مهدی چمران است.

 

وی تصریح کرد:چمران به عنوان فردی با تجربه و توانمند مورد توجه اعضای اصولگرای شوراست.

 

رئیس کمیته عمران شورای شهر با بیان اینکه به نظر من با توجه به رضایت نسبی که از هیئت رئیسه وجود دارد شاهد تغییر انچنانی نخواهیم بود گفت:اصولگرایان جلسه مشترکی برای انتخابات هیئت رئیسه برگزار کرده اند و از آنجایی که شورا و شهرداری تعامل خوبی در یکسال گذشته داشته  و اداره جلسات نیز بهتر بوده فکر می کنم این هیئت رئیسه بدون کمترین تغییرات به کار خودش ادامه دهد.

 

تقی پور:جو عمومی شورا به نفع چمران است

عضو شورای شهر تهران در خصوص برگزاری انتخابات فردا گفت:برگزاری انتخابات هیات رئیسه دستور جلسه سوم جلسه فردا خواهد بود که بصورت علنی و با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد:البته از هفته های قبل دستور جلساتی مانده است که در جلسه فردا به دو دستور جلسه معوقه رسیدگی خواهد شد.

 

رضا تقی پور سخنگوی شورای شهر در خصوص اینکه هنوز عضوی برای ریاست شورای شهر اعلام آمادگی کرده است یا خیر گفت:در صحبتی که با آقای چمران داشتم ایشان اعلام آمادگی کرده اند اما هنوز نفر دومی به صورت رسمی اعلام کاندیداتوری نکرده است.

 

عضو شورای شهر ادامه داد:البته قانون این اجازه را می دهد تا قبل از شروع رای گیری اعضا بتوانند برای ریاست کاندید شوند.

 

تقی پور در خصوص اینکه این دوره شانس چمران را برای ریاست شورای شهر بالا می داند یا خیر گفت:جو عمومی شورا این را می گوید که این دوره هم آقای چمران ریاست شورا رابر عهده خواهد گرفت.البته این یک گمانه زنی هست و باید تا فردا منتظر بمانیم و ببینیم اعضای شورای شهر برای ریاست به چه گسی رای می دهند.

 

سخنگوی شورای شهر در خصوص اینکه خودش امسال کاندید هیئت رئیسه می شود یا خیر گفت:به شخصه دوست ندارم امسال این مسولیت را قبول کنم اما اگر اکثریت اعضا بخواهند بنده از زیر بار این مسولیت شانه خالی نمی کنم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا