اجتماعی و فرهنگی

آخرین اخبار مربوط به زلزله فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین هادی رحمتی درباره آخرین خبرها از زمین لرزه فیروزکوه گفت: این منطقه تاکنون ۹ بار لرزیده است که البته مقیاس لرزش ها سیر نزولی داشته است.

 

وی با بیان اینکه کانون زمین لرزه ۱۱۵ کیلومتر با پایتخت فاصله دارد، اظهار کرد: بنابراین به نظر نمی رسد که این زمین لرزه ارتباطی با پایتخت داشته باشد.

 

رحمتی با اشاره به تشکیل جلسه شورای مدیریت بحران در فرمانداری فیروزکوه، گفت: در این جلسه که دقایقی پیش به اتمام رسید مقرر شد تا کلیه دستگاه های امدادی تا ۲۴ ساعت آینده در آماده باش کامل باشند. همچنین به فرمانداری شهرهای اطراف نظیر پردیس، دماوند و … نیز ابلاغی برای آماده باش صادر شد.

 

مدیرکل بحران استان تهران درخصوص گزارش تیم های ارزیاب نیز گفت: فیروزکوه وسیع ترین و در عین حال کم‌ جمعیت ترین شهرستان استان تهران است و از این رو تراکم جمعیت در این شهر بسیار کم است. گزارش های اولیه تیم های ارزیاب نیز حاکی از این است که این زمین لرزه تاکنون هیچ مورد خسارت جانی و مالی نداشته است.

 

رحمتی افزود: با توجه به مساعد بودن هوا ما از ساکنان مناطق زلزله زده خواستیم امشب را در بیرون از منازل خود سپری کنند. هشدار ما به افرادی که قصد اقامت در منزلشان را دارند این است که از خوابیدن در زیر لوستر و اشیایی که احتمال سقوط آن وجود دارد پرهیز کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا