شورای شهر

سرقت اموال خودروهای متوقف شده در پارکینگ‌های خصوصی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محسن سرخو در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات پیش از دستور درباره وضعیت نابسامان پارکینگ‌های خصوصی در شهر تهران، اظهار داشت:‌ پلیس راهور خودروهایی که بنا به احکام قضایی باید موقتا متوقف شود به پارکینگ‌هایی منتقل می‌کند که در آنجا دقت کافی برای نگهداری آن ماشین‌ها انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: در بعضی از این پارکینگ‌ها اموال خودروها به سرقت رفته و مسئول یکی از این پارکینگ‌ها که در منطقه ۱۷ یا ۱۸ بوده است به مراجع قضایی احضار شده است.

سرخو افزود: تمامی اموال و تجهیزات بعضی از خودروها در بعضی از پارکینگ‌های خصوصی شهر تهران به سرقت رفته و مال باختگان هنگامی که به پلیس مراجعه می‌کنند به جای آنکه مال‌باختگان را راهنمایی کنند آنها را تشویق به شکایت مسئول پارکینگ می‌کنند و یک صورتحساب تا ۴ میلیون تومان نیز باید به صاحب پارکینگ که خیانت در امانت کرده است بپردازد تا بتواند خودروی خود را بگیرد.

سرخو در ادامه پیشنهاد داد: باید پارکینگ‌های شهر در اختیار شهرداری باشد تا نظارتی در این خصوص انجام شود و شاهد به سرقت رفتن اموال مردم در پارکینگ‌ها نباشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا