ورزشی

گودرزی: هرکس با هر تخصصی در ورزش اظهارنظر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمود گودرزی در حاشیه مراسم افتتاح آزمایشگاه استاندارد تجهیزات و امکانات تخصصی ورزش کشور با تاکید بر اهمیت وجود چنین آزمایشگاهی در عرصه ورزش ایران، گفت: اگر بخواهیم در عرصه قهرمانی حرفی بزنیم و فرزندان‌ ما از ورزش با دوری از آسیب‌دیدگی به خاطر عدم وجود استانداردهای لازم، خاطره خوشی داشته باشند، باید به وجود چنین مراکزی در ورزش توجه زیاد داشت.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر استانداردسازی تجهیزات و امکانات ورزش، باید به استانداردسازی منابع انسانی این عرصه نیز توجه لازم و کافی را داشت، به صحبت‌های جالبی در این زمینه اشاره کرد.

وزیر ورزش و جوانان در این زمینه گفت: لازم و ضروری است که شاهد به روز شدن منابع انسانی در حوزه‌های مدیریتی و افزایش توانمندهای لازم در میان مدیران ادارات امور ورزش کشور باشیم. در کشور ما و در عرصه ورزش الگو، شاخص و استاندارد مشخصی در حوزه منابع انسانی وجود ندارد و این باعث می‌شود که هر کس با هر تخصصی به ورزش ورود کند و به اظهارنظر بپردازد.

گودرزی در این رابطه ادامه داد: به همین دلیل است که افرادی از جمع سیاسیون و اقتصادیون علاقه وافری به ورود به عرصه ورزش دارند. البته قصد و نیت آنها قطعاً کمک به ورزش است نه قصد دیگری و اگر این ورود برای ورزش نتیجه‌ای داشته باشد، خوب است که البته ندارد!

وی با اشاره به اقدامات اولیه برای تشکیل سازمان نظام تخصصی ورزش، گفت: امیدواریم لایحه این تشکیلات در صحن مجلس تصویب شده و به صورت لایحه به مجلس تقدیم شود تا از این پس افراد برای ورود به عرصه ورزش، شاخص‌های مشخصی داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه استانداردسازی منابع انسانی ورزش از استانداردسازی تجهیزات ورزش مهمتر است، تصریح کرد: ورزش ایران در حال گذر از شرایط سنتی به مدرن است؛ بنابراین وجود آزمایشگاه استاندارد تجهیزات و امکانات تخصصی ورزش کشور اهمیت زیادی داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا