مدیریت شهری

پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات احداث تونل “شهدای غزه”

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  مهندس سید مهدی پورهاشمی ضمن اعلام خبر فوق افزود: طی روزهای اخیر بخشی از مسیر یک کیلومتری بزرگراه شهید حکیم که متصل به ورودی شرقی تونل شهدای غزه می باشد، زیر روکش آسفالت رفته است و پیش بینی می شود این عملیات تا پایان ماه جاری تکمیل شود.

 

وی با اعلام پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات احداث تونل شهدای غزه، از برنامه ریزی به منظور انتقال تجهیزات تاسیساتی موردنیاز به کارگاه پروژه ظرف ماه های آینده خبر داد و گفت: تجهیزات مربوط به مدیریت هوشمند تونل شهدای غزه بلافاصله پس از انتقال به کارگاه پروژه، در مرحله نصب و راه اندازی قرار خواهند گرفت.

 

بنا براعلام سایت شهرداری، تونل شهدای غزه که پنجمین تونل ترافیکی شهر تهران به شمار می رود، امکان احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم، بدون قطع درختان بوستان جنگلی چیتگر را فراهم کرده است. امید می رود این پروژه پس از تکمیل سیستم های ایمنی و کنترل هوشمند آن، به همراه سایر بخش های باقی مانده ادامه بزرگراه شهید حکیم، در سال جاری به بهره برداری برسد. ادامه بزرگراه شهید حکیم از تقاطع بزرگراه آزادگان آغاز شده و به تقاطع های در دست احداث کاروانسراسنگی ۱ و ۲ می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا