ورزشی

آذری: کارمان مقابل پرسپولیس اصلا راحت نیست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی ذوب آهن مقابل استقلال در استادیوم آزادی و ارائه یک نمایش تماشاگرپسند گفت: دو سالی می‌شود که به این تیم آمده‌ام و به خوب و بد آن کاری ندارم و کمتر پیش آمده درباره نتیجه صحبت کنم. بیشتر علاقه‌مندم درباره فرآیند پیشرفت تیم صحبت کنم و اینکه چه نوع استراتژی را در پیش گرفته‌ایم. نمی‌خواهم پیروزی‌مان را مقابل استقلال بزرگ کنم چرا که ما وظیفه‌مان را انجام دادیم.

 

او ادامه داد:‌ تیم‌مان جوان شده و جو استادیوم آزادی بر روی آن‌ها اثر گذاشته بود اما آن‌ها دستورهای تاکتیکی را اجرا کردند و در پایان هم با پیروزی مزد‌شان را دریافت کردند. از هواداران خوب‌مان هم تشکر می‌کنم که به حدود ۷۰۰ یا ۸۰۰ نفر می‌رسیدند. آن‌ها در این بازی ما را تنها نگذاشتند. حق مسلم ما در این بازی کسب پیروزی بود.

 

مدیرعامل ذوب آهن در واکنش به اظهار نظر مدیرعامل باشگاه استقلال و معاون او مبنی بر اینکه بعضی مربیان با حرکات‌شان علیه داور شانتاژ می‌کنند اظهار کرد: در این زمینه صحبتی ندارم و به آقایان احترام می‌گذارم. افشارزاده از مدیران باسابقه کشور است و احترام او واجب است. صحبت خاصی ندارم. مخاطبان خاص فوتبال دیدند که پیروزی مقابل استقلال حق ما بود و نظرات مخاطبان عام هم برای ما قابل احترام است.

 

آذری با بیان اینکه عملکرد داور در بعضی از مواقع به ضرر آن‌ها تمام شد افزود: منتظرم که برنامه ۹۰ برگزار شود تا تصمیم‌های اشتباه داور علیه ما مشخص شود اما از عملکرد او رضایت داریم چرا که تاثیر بسیار بالایی در نتیجه بازی نداشت. او پنالتی دقایق آغازین بازی روی کاوه رضایی را که امین حاج محمدی انجام داده بود اعلام نکرد حتی در صحنه‌ای که خطا را به نفع جاسم کرار اعلام کرد اشتباه بود و باید به نفع ما اعلام می‌کرد. اگر قرار است کسی هم اعتراض داشته باشد ما هستیم. حتی بعد از پایان بازی، یحیی از داور عذرخواهی کرد که این نشان از خضوع و فروتنی یحیی دارد.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن فحاشی تماشاگران استقلال به یحیی گل‌محمدی را تحت‌الشعاع حرکات افراد دیگری دانست و اضافه کرد: به تمام هواداران احترام می‌گذارم. باید بپذیریم که ذوب آهن در روزی که بهتر بود بازی را برد و ما طبق اصول فرهنگی‌مان در این باره صحبت نمی‌کنیم. حتی از هفته‌های قبل در صفحات اجتماعی هواداران استقلال نسبت به من و خانواده‌ام توهین کردند اما بحث ما فقط فنی است. البته در پایان بازی و در هنگام خروج از ورزشگاه هواداران استقلال، ذوب آهن را تشویق کردند و ما قدردان آن‌ها هستیم.

 

وی در پایان درباره دیدار هفته آینده با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: بازیکنان بعد از اتمام دیدار با استقلال بلافاصله به اصفهان برگشتند تا تمرین‌هایشان را از سر بگیرند. چهارشنبه مجددا به تهران می‌آییم و مقابل یک حریف بزرگ به میدان می‌رویم. بازی پرسپولیس با سپاهان را فراموش کرده‌ایم و آن را در نظر نمی‌گیریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران پرشوری دارد و کار سختی مقابل آن‌ها خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا