سیاسی

آزادگان یک سرمایه ملی برای کشور و نماد حق‌گرایی و استقامت هستند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس (۲۵ مرداد ۹۴) ضمن گرامیداشت آغاز ماه ذی‌القعده و تبریک ولادت حضرت معصومه (س) گفت: امام جواد (ع) فرمود هر کس عمه‌ام فاطمه معصومه (س) در قم را زیارت کند پاداش او بهشت است و آغاز دهه کرامت را نیز به همه ملت ایران تبریک عرض می‌کنم. امروز سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است که در حق این عزیزان باید بیش از این‌ها توجه شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آزادگان نماد واقعی حق‌گرایی و استقامت در راه بودند و هستند و این نماد یک نماد ارزش و سرمایه ملی برای کشور است و امیدواریم خداوند توفیقاتش را بر همه آزادگان نازل فرماید.

لاریجانی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: مرحوم ابوترابی‌فرد دوران اسارت را با استقامت در راه و راهنمایی آزادگان به نحو دقیقی طی کرد و نقش بسزایی در ساماندهی آزادگان داشت و خداوند ایشان را غریق رحمت کند.

وی افزود: همچنین سالروز پیروزی در جنگ ۳۳ روزه را که در آن کمر رژیم صهیونیستی شکسته شد را به همه دلیرمردان مقاومت در لبنان مخصوصا حزب‌الله قهرمان و رهبری آن سیدحسن نصرالله تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم همیشه پایدار بوده و در مسیر خود با توفیق حرکت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا