ورزشی

گل‌محمدی: تردید ندارم پرسپولیس قوی‌تر از استقلال است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین یحیی گل‌محمدی  در خصوص  برتری ۲ بر صفر مقابل استقلال، تقابل با پرسپولیس در هفته چهارم و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ داد.

تسنیم: بعد از بازی شما با استقلال، به این موضوع اشاره شد که ذوب‌آهن و گل‌محمدی، پرسپولیس را به قعر جدول فرستادند.

الان زود است که در مورد تیم‌ها قضاوت کنیم و به نوعی لیگ هنوز شروع نشده است چون جایگاه و شکل تیم‌ها از هفته هشتم به بعد مشخص می‌شود. ما هم لیگ را بد شروع کردیم و فقط ۳ امتیاز داریم، پرسپولیس هم ۲ امتیاز کمتر از ما دارد. شک ندارم که پرسپولیس با حمایت هوادارانش از این وضعیت خارج خواهد شد، ضمن اینکه هواداران پرسپولیس از برد ما مقابل استقلال به نوعی خوشحال شدند.

تسنیم: در مورد انتقادهایی که از برانکو می‌شود چه صحبتی دارید؟

صحبت در مورد برانکو زود است. من بازی پرسپولیس مقابل سپاهان را دیدم و پرسپولیس عملکرد خوبی داشت. شک ندارم که این تیم در رده‌های بالای جدول قرار خواهد گرفت و امسال مدعی قهرمانی خواهد بود. بازیکنان پرسپولیس می‌توانند با جنگندگی و روحیه بالا، شرایط را تغییر دهند.

تسنیم: فکر می‌کنید پرسپولیس را در هفته چهارم در ورزشگاه آزادی شکست دهید؟

صحبت در مورد این بازی زود است ولی تردید ندارم که پرسپولیس از استقلال قوی‌تر است و ما بازی سخت‌تری در پیش خواهیم داشت.

تسنیم: مثل اینکه شما گربه سیاه استقلال هستید…

نمی‌دانم چه بگویم. به هر حال لطف خدا و تلاش بچه‌ها باعث شد نتیجه بگیریم و باید غیرت و تلاش بازیکنان ذوب‌آهن را تحسین کنم. در مورد سؤال شما هم باید بگویم که همیشه انگیزه مضاعفی مقابل استقلال داشته‌ام و این انگیزه از زمان بازی در پرسپولیس هم در من وجود داشت. در دوران بازیگری فقط یک بار مقابل استقلال شکست خوردم که تیم ما بدشانس بود، همان مسابقه‌ای که بگوویچ سرمربی بود و ما ۲ بر یک شکست خوردیم. در دوران مربیگری اما خوشحالم که مقابل استقلال شکست نخوردم.

 

تسنیم: فکر می‌کردید در ورزشگاه آزادی استقلال را شکست دهید؟

در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم. تیم ما جوان شده و بعضی از بازیکنان ما به دلیل تجربه کم، تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفتند. برخی از آنها توانایی خودشان را از دست داده بودند و ترسو بازی کردند اما در نیمه دوم، همه چیز از این رو به آن رو شد. من به بازیکنان در بین دو نیمه گفته بودم که اگر هم قرار است ببازیم باید شجاعانه ببازیم و ترسو نباشیم. خوشبختانه  بازیکنان در نیمه دوم نمایش خوبی داشتند و حریف را تحت اثیر قرار دادند. ما ۶ فرصت گل داشتیم و می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. از هواداران ذوب‌آهن هم تشکر می‌کنم که به تهران آمده بودند و تیم را حمایت کردند. از باشگاه هم تشکر می‌کنم و با وجود دو باختی که داشتیم فشاری روی ما وجود نداشت. باید از آقای آذری تشکر کنم.

تسنیم: قبل از بازی این نگرانی را نداشتید که مشکلات فصل قبل دوباره در ابتدای لیگ برایتان تکرار شود؟

همیشه یک مربی فکر و خیال زیادی می‌کند اما من نگرانی خاصی نداشتم چون به مجموعه ذوب‌آهن اعتماد دارم و این اعتماد دو طرفه است. این برد روحیه بخش به ما در آینده کمک خواهد کرد.

تسنیم: در مورد حرکاتی که در کنار زمین انجام دادید و همچنین صحبت‌های نظری جویباری که گفته حرکات شما زننده بود، چه نظری دارید؟

هیجان بازی زیاد بود و تیم ما هم دو هفته نتیجه نگرفته بود. من حرکت زننده‌ای انجام ندادم. نظری جویباری برایم قابل احترام است ولی توصیه می‌کنم او در مورد یک مربی نظر ندهد و باید در مورد جایگاه خودش و مسائلی که به جایگاه او مربوط می شود اظهار نظر کند.

تسنیم: مصدومیت حدادی‌فر بهبود پیدا نکرده است؟

قاسم با استراحت روز به روز بهتر می‌شود. او زمان زیادی را دور از میدان نخواهد بود و امیدواریم خیلی زود برگردد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا