مدیریت شهری

مدارک و مستندات لازم برای محکوم کردن دولت فرانسه درخصوص پرونده خون‌های آلوده وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی صابری در جریان یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران ضمن تشکر از برگزاری همایش بین‌المللی استقلال وکلای ایران خاطرنشان کرد: بدون اینکه قصد سیاست‌ورزی داشته باشم و ضمن تائید صحبت‌های اقبال شاکری عضو شورای شهر تهران درخصوص پروژه خون‌های آلوده و همچنین ورود وزیر امور خارجه فرانسه باید مطالبی را مطرح کنم.

وی گفت: برخلاف اظهارنظر وزیر بهداشت و وزیر دادگستری، مستندات لازم برای محکوم کردن دولت فرانسه و شرکت خاطی درخصوص خون‌های آلوده وجود دارد.

صابری بیان داشت: بنده صحبت‌های وزیر دادگستری را شوخی تلقی کرده که وی اظهار کردند مستندات لازم برای محکوم کردن دولت فرانسه وجود ندارد که در آینده پاسخ لازم را به وی اعلام خواهم کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه پاسخی که من برای پروژه خون‌های آلوده دارم و داشته‌ام کاملاً حقوقی است، افزود: از صحبت‌های بدتر وزیر دادگستری، صحبت‌های وزیر بهداشت است که ما را متهم به کارشکنی در عرصه دیپلماتی کردند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مستندات و مدارک موجود در خصوص خون‌های آلوده تاکید کرد: ما داوری در این بخش را به مردم می‌سپاریم.

وی تاکید کرد: قطعاً مردم ما حاضر نیستند که ماشین‌های فرانسوی را سوار شوند و در عوض آن هموطنانشان آلوده به ایدز باشند.

صابری اظهار امیدواری کرد: با عزم دولت و تعامل قوه مجریه و قضاییه پیگیری‌های لازم درخصوص پرونده خون‌های آلوده ادامه داشته باشد و با مصوبین اصلی آن برخورد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا