شورای شهر

هشدار دنیامالی در خصوص افزایش نزاع‌های خیابانی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  احمد دنیامالی در یکصد و هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، در تذکرات پیش از دستور، اظهار داشت:‌ در سه ماهه نخست سال جاری پزشک قانونی تهران آماری در خصوص نزاع‌هایی که در سطح شهر تهران به وجود می‌‌آید منتشر کرده است که بر اساس آن پزشکی قانونی برای ۲۶ هزار نزاع طول درمان صادر کرده است.

وی افزود:‌ تعدادی زیادی از این نزاع‌های خیابانی نیز به مراجع قضایی ارسال نمی‌شود.

دنیامالی خاطر نشان کرد: با افزایش نزاع‌های خیابانی تصویر شهر زشت می‌شود که بایستی مدیریت اجتماعی برای آن تدبیری اتخاذ کند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، بیان داشت:‌ بخشی از نزاع‌ها در حوزه حمل و نقل و موتورسیکلت‌ سواران است. بنابر این حوزه معاونت اجتماعی مطالعه و آسیب‌شناسی کند که برای کاهش این معضل اجتماعی چه راهکار فرهنگی را اتخاذ نماییم تا این تصویر را در سطح شهر نداشته باشیم.

وی برنامه دوم شهرداری تهران را در تذکر دوم مطرح کرد و گفت: کتاب این برنامه به چاپ رسیده است و در سال نخست آن چندین مصوبه داشته که طرح جامع خطرپذیری سیلاب تهران نیز از جمله آن بوده است که با همکاری وزارت نیرو باید این مهم انجام می‌شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، یادآور شد: تا کنون ۱۱۴ برنامه سپری شده ولی هنوز لوایح اجرایی به شورای شهر نیامده است لذا در برنامه نیاز به بازنگری داریم.

دنیامالی خاطر نشان کرد: ما نگران این کتاب و شاخص‌های آن هستیم که در حوزه‌های مختلف عملیاتی نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا