شورای شهر

انتقاد شاکری به ورود فابیوس به ایران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اقبال شاکری در جریان یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران و در تذکری اظهارداشت: در حال حاضر گزارش حسابرسی سال ۹۲ سازمان‌ها و شرکتهای وابسته به شهرداری در شورا در حال پیگیری است که یکی از کارکردهای مهم نمایندگان مردم در پارلمان محلی بررسی اینگونه گزارشات است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت بررسی گزارشات اشاره شده، بنده پیشنهاد می‌کنم که به منظور دقت بیشتر در بررسی گزارشات حسابرسی، گزارشات مد نظر به صورت همزمان برای نمایندگان شورا و شهرداری ارسال شود و در نهایت پس از دریافت گزارش اصلی از سوی شهرداری در صحن شورا مطرح شود.

شاکری اظهار امیدواری کرد: در دو هفته آینده و پس از تعطیلات شورای شهر، گزارش کمیته ذیحسابان در خصوص گزارشات اشاره شده اعلام شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در ادامه جلسه با بیان این جمله که نکته‌ای که می‌خواهم اعلام کنم به هیچ عنوان سیاسی‌کاری نیست بلکه سیاسی است، گفت: تقویم دانشگاه صنعتی امیرکبیر گویای این است که ۹۵ شهید توسط این دانشگاه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم شده است که هم‌اکنون ۵ شهید نامدار در این دانشگاه آرمیده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: بیشترین شهدا مربوط به دانشگاه‌های برق، مکانیک و عمران هستند.

شاکری با اشاره به اینکه ما هیچگاه نمی‌پذیریم رئیس‌جمهوری که در زمان جنگ تحمیلی کشورها با ایران و در دفاع مقدس بیشترین حمایت را از صدام و حامیانش داشته است و از منافقین و تروریسم حمایت کرده است، وارد کشور شود، گفت: بحث خون‌های آلوده و افرادی که مبتلا به آن شده‌اند موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و نقش افراد خرابکارانه در این زمینه مشخص شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه ما نمی‌توانیم ظرف یک هفته سیاست کلی کشورمان را در مقابل دشمنان تغییر دهیم، گفت: بنده ضمن حمایت از سیاست‌های مدبرانه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، دولت و تیم مذاکره کننده، امیدوارم برخورد جدی با مصوبین خون‌های آلوده در کشور شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا