ورزشی

پاسخ عبدی به تکرار سرنوشت دایی برای برانکو و جذب یکباره صادقی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حسین عبدی درباره پیوستن یکباره ایمان صادقی به پرسپولیس از تیم ملوان انزلی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ظاهرا در جلسه برانکو ایوانکوویچ با علی اکبر طاهری درباره دروازه بان صحبت شد که در نهایت به حضور صادقی در پرسپولیس منجر شد. برانکو نسبت به سوشا مکانی اعتماد کامل دارد و از نظر او سوشا گلر اول است ولی چون این دروازه‌بان در بازی اول محروم است، دنبال یک جانشین مطمئن برای او بودند. صادقی هم سال گذشته در ملوان بود و تجربه لیگ برتری دارد. او باید در بازی اول خودش را نشان بدهد.

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه برانکو روی جذب باقر شعبانی تاکید داشته و باشگاه او را متقاعد کرده که ایمان صادقی را جذب کند، تصریح کرد: در هر صورت با تعامل و توضیحاتی که باشگاه و برانکو به هم دادند، سرمربی شناخت بهتری از صادقی پیدا کرده است. حالا اگر صادقی جذب شده، این تصمیم خود برانکو است. بدون شک اگر برانکو روی جذب شعبانی اصرار می‌کرد، باشگاه او را جذب می‌کرد.

عبدی درباره اینکه کمیته انضباطی اعلام کرده محرومیت سوشا مکانی سه جلسه است نه یک جلسه، افزود: تا جایی که من اطلاع دارم و به باشگاه ابلاغ شده، یک جلسه محرومیت سوشا قطعی و دو جلسه آن تعلیقی است.

وی درباره برگزاری بی سر و صدای جلسه هیات مدیره پرسپولیس در روز شنبه یادآور شد: در این جلسه درباره لباس‌های تیم بحث صورت گرفت و این موضوع نهایی شد. همچنین آقای طاهری گزارشی از سفرشان به سنگاپور ارائه کردند.

سخنگوی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که «آیا اسپانسر پیراهن این تیم برند مجید خواهد بود یا برند نایکی؟» گفت: من عادت ندارم تا چیزی قطعی نشده آنرا اعلام کنم ولی به نظرم ما به بِرند «آل اشپورت» برای همکاری نزدیکتریم.

عبدی همچنین در خصوص ماندن یا جدایی «مایکل اومانا» در پرسپولیس خاطرنشان کرد: جلسه هیات مدیره دیروز تا ساعت ۱۵ طول کشید و بعد از آن طاهری با اومانا جلسه‌ای داشت. من آن موقع در جلسه نبودم و خبر ندارم چه اتفاقی افتاد.

«آیا اعلام جذب ۹۰ درصد بازیکنان موردنظر برانکو، روی کادر فنی فشار ایجاد نمی‌کند؟» وی در پاسخ به این سئوال گفت: خیر، اتفاقا برعکس. این نشان می‌دهد که برانکو و طاهری چه تعاملی با هم داشته اند. روز دوشنبه اگر صلاح باشد درباره مسائل نقل و انتقالات و فهرست درخواستی برانکو عملکرد باشگاه صحبت خواهیم کرد. ۹۰ درصد بازیکنان موردنظر برانکو جذب شده‌اند و اگر از لیست ۲۰ نفره، ۲ نفر جذب نشوند چنین چیزی طبیعی است.

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس درباره احتمال تکرار سرنوشت علی دایی برای برانکو ایوانکوویچ اظهار کرد: عمر یک مربی در دنیای حرفه‌ای فوتبال بستگی به شرایط، نتایج و عملکرد یک تیم دارد. قطعا اگر نتایج بهتر باشد، عمر مربیگری هم بیشتر می‌شود و اگر نتایج بد باشد، عمر مربیگری کمتر خواهد بود! حتی در لیگ انگلیس بدون در نظر گرفتن «فرگوسن» و «ونگر» هم عمر یک مربی حداکثر ۱۶ ماه بوده است و باشگاه‌ها دنبال مربیان جوان با ایده‌های جدید می‌روند! همه جای دنیا همین است. قاعدتا محک عمر مربیگری برانکو و هر مربی دیگری بستگی به عملکرد و نتایجش دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا