ورزشی

کی‌روش چون خوش‌تیپ بود سرمربی رئال شد!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سانتوس مارکز، مدیربرنامه‌های ایکرکاسیاس، دروازه‌بان پورتو، فلورنتینوپرس، رئیس این باشگاه را به  ظاهرپرستی و دشمنی با سیاه‌پوست‌های سابق تیمش متهم کرد.

او سراغ اصل مطلب رفت و گفت: فلورنتینو خیلی راحت ماکلله و اتوئو را فروخت چون از رنگ پوست آن‌ها خوشش نمی‌آمد. رفتار او با ماکلله توهین‌آمیز بود. پرس نژادپرست نبوده و نیست اما رنگ سیاه چهره‌ها را دوست ندارد!اتوئو بیشتر از فیگو یک کهکشانی بود، با این حال چون سیاه بود، باید می‌رفت.

مدیربرنامه‌های کاسیاس در ادامه اتهامات، پرس را به اعمال نفوذ در کارسرمربی متهم کرد وافزود: او به زور قصد دارد بازیکنان محبوبش مانند بیل و رونالدو را در ترکیب اصلی قرار دهد؛ حتی اگر سرمربی چنین نظری نداشته باشد.بازیکنان می‌دانند چه کسانی محبوب پرس هستند؛ درست مانند سرمربی! رئیس باشگاه نمی‌داند رونالدو دقیقا باید کجا بازی کند و از طرفی اصرار دارد بیل در همان نقطه‌ای که او می‌گوید به میدان برود.

او در ادامه  صحبت‌هایش سراغ سرمربی فعلی تیم‌ملی ایران هم رفت و در این باره اظهار داشت: کریم بنزما فقط به دلایل سطحی و ظاهری به هیگواین، دی‌ماریا و ستارگان دیگر تیم ترجیح داده شد. دل‌بوسکه جام‌های زیادی به دست آورد اما چون خوش‌تیپ نبود، اخراج شد. در سوی مقابل کی‌روش به خاطر تیپ وظاهرمناسبش سرمربی تیم نام گرفت و رئال‌مادرید را نابود کرد.

سانتوس مارکز از احتمال جدایی کریس رونالدو از رئال هم حرف زد: فروش امتیاز چهره و تبلیغات به مالک والنسیا گواه روشنی از نارضایتی رونالدو از حضور در رئال است. به نظرمی‌رسد او به زودی برنابئو را ترک خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا