مدیریت شهری

شهرداری تخلف ۳۲ هزار متری مجتمعی در منطقه یک را به کمیسیون ماده ۱۰۰ کشاند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین پژمان پشمچی زاده در پاسخ به تذکر عضو شورای شهر تهران مبنی بر تخلف ۳۲ هزار متری مجتمع اداری و تجاری در منطقه یک اظهار داشت: شهرداری تهران پاسخگوی موضوعاتی که از سوی شورای شهر مطرح می‌شود، است و در این راستا ورود شهرداری به این پرونده سبب شد حکم تخریب صادر شده و کمیسیون نظارت نیز ناپایداری این سازه را اعلام کرد.

 

معاون شهرسازی شهرداری تهران گفت: براساس رأی کمیسیون ماده ۱۰۰، تخلفات صورت گرفته در مجتمع اداری تجاری واقع در منطقه یک تهران قلع و قمع می‌شود و در حال حاضر نیز شهرداری منطقه دستور به توقف این سازه را داده است.

 

وی ادامه داد: این زمین در ابتدا مجوزی برای بنا درخواست کرده است و در ادامه قطعه جدید دیگری را مالک خریداری می‌کند و وارد پروسه قرارداد و مشارکتی با سازمان مشارکت‌های شهرداری تهران می شود.

 

به گزارش ایسنا به نقل از سایت شهرنوشت، پشمچی‌زاده گفت: قراردادهای لازم میان مالک و سازمان مشارکت‌های شهرداری تهران تعیین می شود ولی صدور مجوز بعدی برای این ساختمان با تاخیر مواجه شد که در نهایت در مرحله سفت کاری، شهرداری منطقه به دلیل مغایرت‌های موجود، از ادامه کار جلوگیری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا