اجتماعی و فرهنگی

شورای استان‌ها می‌تواند به مجلس شورای اسلامی طرح ارائه کند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  غلامرضا بصیری‌پور در هجدهمین جلسه عمومی شورای اسلامی خراسان رضوی که در شهرداری مرکز برگزار شد، در خصوص وظایف شورا، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین وظایف شورا فراهم کردن طرح‌ها و ارسال آن‌ها به شورای عالی برای برقرای تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی است.

 

وی با بیان اینکه شرکت در جلسات هیات امنایی یکی از ضروریات شورا است، خاطرنشان کرد: نظارت بر برنامه‌های مختلف مانند برنامه ششم توسعه به صورت فعالانه در دستور کار شورا قرار دارد.

 

 

بصیری‌پور پیروزی تیم هسته‌ای را پیروزی تمام مردم ایران دانست و افزود: این توافق را به همه کسانی که قلبشان برای ایران می‌تپد تبریک می‌گویم و امیدوارم نتیجه این پیروزی موجب رفع مشکلات مردم شود زیرا دلیل اصلی آن نفع رساندن به مردم بود.

 

 

محمد علیپور، نماینده شهرستان سرخس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، گفت: رها کردن پروژه‌های متعدد به نفع کشور و مردم نیست زیرا با وجود کمبود منابع مالی نیمه‌کاره گذاشتن طرح‌ها هدر دادن سرمایه است.

 

 

وی با بیان اینکه برخی از آب سد دوستی برداشت کشاورزی می‌شود، اظهار کرد: با این حال مردم شهرستان سرخس علی‌رغم تمام مشکلاتی که دارند منافع ملی را به منافع شخصی خود ترجیح می‌دهند.

 

 

علیپور با تاکید بر اینکه برخی منابع استان با ترکمنستان سفره‌آبی مشترک دارد، خاطرنشان کرد: نصب کنتور هوشمند بر دهانه چاه‌ها در واقع کمکی به کشور ترکمنستان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا