شورای شهر

تصویب طرح بازنگری مقررات استخدامی شهرداری‌ها در مجلس شورای اسلامی به نفع شهر نیست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی چمران در یکصد و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص طرح قانون استخدامی شهرداری‌ها که در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است، اظهار داشت: این طرح بسیار مهم است و باید بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: از زمان مطرح شدن این موضوع در مجلس شورای اسلامی، مذاکراتی را با شوراهای استان‌ها، شورای عالی استان‌ها، نمایندگان مجلس و مسئولین دولتی داشته‌ایم تا بتوانیم از تصویب آن جلوگیری کنیم.

چمران از سوی نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران در تمامی کمیسیون‌هایی که این طرح را در حال بررسی داشتند حضور پیدا کرده و نظرات خود را اعلام کرده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: پیگیری‌ها و رایزنی‌های ما در این خصوص از فروردین‌ماه آغاز شده است و روز گذشته نیز جلسه سه ساعته‌ای در این باره داشتیم.

در ادامه، محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: این موضوع بسیار مهم است و بنده خواهش می‌کنم اگر تذکری در سطح شورا داده می‌شود، تنها به انتشار آن توسط رسانه‌ها بسنده نکنیم و مورد پیگیری قرار بگیرد.

سالاری افزود: به ۶ نفر از نمایندگان مجلس طرح بازنگری مقررات استخدامی بهیاری‌های کشور را مطرح کردند و در تبصره‌های این طرح آمده است؛ شهرداری‌ها در دل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادغام شوند و هزینه تشکیلات را شهرداری‌ها بدهند، لذا نیاز است هر چه سریع‌تر کمیته‌ای تشکیل شود و قبل از اینکه این طرح در صحن مجلس رأی بیاورد، مورد بررسی قرار بگیرد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا