شورای شهر

ساماندهی و تعریض پیاده‌روها در مسیر غربی خیابان ولیعصر (عج) به تصویب رسید

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  در یکصد و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی طرح الزام شهرداری تهران جهت ارائه لایحه احداث پیاده‌راه در مسیر غربی خیابان ولیعصر (عج) حدفاصل میدان ونک تا تقاطع بزرگراه شهید چمران مورد بررسی نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

در گزارش این طرح که توسط کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری به صحن مجلس ارائه شده بود، خیابان ولیعصر را به عنوان یکی از شریانهای اصلی ارتباطی و اقتصادی تهران عنوان می‌کند و هرگونه مداخله در آن لازم است با نگاه سیستمی و یکپارچه باشد و مداخله بخشی و مقطعی در آن کارکرد خیابان را مخدوش می کند.

در بخش دیگر از این طرح آمده است: با آنکه ایده پیاده راه نمودن غرب خیابان ولیعصر از میدان ونک تا پارک وی می‌تواند بخشی از مداخله در خیابان ولیعصر باشد ولی این مداخله بدون بررسی عوامل جریان ترافیکی و همچنین انجام مطالعه پیوست اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و زیست‌محیطی آن ناقص است.

در نهایت ان طرح با رای اعضای شورای شهر مبنی بر الزام شهرداری تهران جهت ساماندهی و تعریض پیاده‌روها در مسیر غربی خیابان ولیعصر (عج) به تصویب رسید. حدفاصل میدان ونک تا تقاطع بزرگراه شهید چمران به تصویب رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا