مدیریت شهری

افتتاح پارک فناوری شهر در مرداد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بابک نگاه‌داری امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین فن‌بازار فناوری نوین شهری که از دوازدهم تا چهاردهم در بوستان گفتوگو برگزار می‌شود، خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته نخستین فن‌بازار با استقبال خوبی روبه‌رو شده یادآور شد: ۱۳۰ شرکت دانش‌بنیاد در این فن‌بازار حضور داشتند که ۳۰ قرار داد این شرکت‌ها با شهرداری منعقد کردو  که میانگین ۲۵ درصد شرکت‌ها موفق به اخذ قرارداد شدند.

به گفته نگا‌هداری امسال میزان قراردادها ۲ تا ۳ برابر افزایش می‌دهیم و قرار است در فن‌بازار امسال حدود ۱۵۰ شرکت را ممیزی کرده تا در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی تأکید کرد این شرکت‌ها تماما داخلی هستند.

وی درخصوص هزینه‌های صرف شده برای این نمایشگاه گفت: ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان هزینه برای این فن‌بازار در نظر گرفتیم.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران همچنین از افتتاح پارک فناوری شهر در مردادماه خبر داد و گفت: شرکت‌های منتخب در فن‌بازار در پارک فناوری مستقر شده و به طور دائم نمایشگاه داریم.

نگاه‌داری در بخش دیگری از سخنانش به رابطه مرکز مخابرات با شورا اشاره کرد و گفت: شورا نیازهای کارشناسی اعضای کمیسیون را اعلام و ما پاسخ‌های لازم را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

نگاه‌داری همچنین ادامه داد: در تبصره ۲۰ بودجه شهرداری بحث سامانه پژوهش‌یار در نظر گرفته ایم که پژوهش‌ها در شهرداری ساماندهی شود.

وی همچنین ادامه داد، هر سازمان موظف است پژوهش‌های خود را ابتدا در این سامانه ثبت و پس از تأیید آن را اجرا کند تا از موازی‌کاری جلوگیری شود و همچنین اسناد پژوهشی در یک سامانه ثبت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا