ورزشی

نخستین واکنش سازمان لیگ به حکم سقوط راه آهن

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین غلامرضا بهروان با اشاره به دیدار پلی‌آف برگزار شده میان تیم‌های استقلال خوزستان و مس کرمان و با توجه به این که پرونده راه‌آهن در کمیته‌ استیناف در جریان بود و نیز این که هنوز سرنوشت سقوط کنندگان لیگ مشخص نشده بود، اظها‌ر کرد: همان موقع که پرونده در جریان بود با توجه به برنامه با ارکان قضایی تماس گرفتیم و عنوان کردیم که باید درباره بازی پلی‌آف چه تصمیمی اتخاذ کنیم که آنها نیز گفتند که شما برنامه‌تان را اجرا کنید و ما نیز طبق دستور آن برنامه را اجرا کردیم.

 

وی ا‌دا‌مه‌ داد: باید رای انشاء شده به کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ ارسال شود و ما کیفیت آن را ملاحظه کنیم. آنچه که مسلم است پس از بررسی‌های انجام شده و برگزاری جلسات، برابر قانون در مورد این که آیا بازی پلی‌آف مجددا برگزار شود یا خیر تصمیم گیری خواهیم کرد.

 

رییس کمیته‌ برگزاری مسابقات لیگ با اشاره به این که صبح امروز (سه‌شنبه) از طریق رسانه ملی متوجه شدیم که چنین رایی توسط کمیته‌ استیناف فدراسیون فو‌تبا‌ل صادر شده است، تاکید کرد: مطمئن پس از رسیدن متن رای به سازمان لیگ بر اساس قانون عمل خواهیم کرد و در اسرع وقت تصمیم لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا