شورای شهر

ظاهرا سایت شورای شهر سایتی اپوزوسیون علیه مدیریت شهری است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین در تذکرات پیش از دستور یکصد و شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران احمد دنیامالی ضمن آرزوی سلامتی برای مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: ساختار تشکیلاتی شورا به نظر می‌آید که باید با تغییراتی مواجه شود و در این ساختار تجدیدنظر کنیم.

وی در خصوص پارلمان شهری اظهار داشت: باید قبول کنیم که براساس شرایط و فضای موجود صلاحیت کاربری لازم برای پارلمان شهری نیست و در دوره پنجم و ششم شورای اسلامی شهر تهران باید این موضوع عملیاتی شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بحث ساختار شورا و موضوعاتی مانند احداث پارلمان شهری باید جایگاهی مشخص و در شان آن ایجاد شود.

وی یادآور شد: ما وقتی به دستگاهی مانند شهرداری موضوع برون‌سپاری را حکم می‌کنیم شایسته نیست که در شورا آشپزخانه داشته باشیم و غدا تولید کنیم .

دنیا مالی در ادامه تذکرات خود گفت: روی میز بنده و سایر اعضای شورای شهر ماه‌هاست تلفن جدیدی نصب شده که هنوز به بهره‌بردرای لازم نرسیده است و بنده ماه‌هاست در حال پیگیری هستم که چرا این تلفن نصیب نمی شود.

وی درباره موضوعات اطلاع‌رسانی در شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: مسایل اطلاع‌رسانی سایت شورا ظاهرا سایت اپوزوسیون بر علیه مدیریت شهری است که البته باید سایت شورا اطلاع‌رسانی باشد نه موارد غیره.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا