شورای شهر

بانک شهر نسبت به قراردادهایش در کلان‌شهرها دقت داشته باشد تا به چالش کشیده نشود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  اسماعیل دوستی در جریان یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران و در تذکری اظهارداشت: از بیانات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از تیم هسته‌ای و فضایی که در سطح داخل و خارج از تیم هسته‌ای ایجاد شده است قدردانی می‌کنم.

وی ضمن تشکر از رئیس جمهور جهت برگزاری جلسه‌ای با جمعی از اصولگرایان و اصلاح طلبان بیان داشت: دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب می‌بایستی به رئیس جمهور در حوزه‌های مختلف کمک کنند.

دوستی در ادامه با اشاره به اینکه پیمانکاران زیادی بابت قراردادهایشان از شهرداری طلب دارند، افزود: متأسفانه یک طرح زمان‌بندی شده و معینی برای پرداخت بدهی‌ها از سوی شهرداری وجود ندارد و شاهد سردرگمی در این بخش هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار امیدواری کرد: شهرداری تهران براساس جدولی که تامین می‌کند نسبت به این موضوع اقدام کند.

دوستی در ادامه با اشاره به حمایت‌های بانک شهر در سرمایه‌گذاری پروژه‌ها در کلان‌شهرها تصریح کرد: ابتدائاً از فعالیت این مجموعه تشکر می‌کنم ولی تذکری را نسبت به قراردادهای بانک شهر در کلان‌شهرها دارم و امیدوارم این مجموعه بانکی دقت کاملی را در قراردادها داشته باشد تا در آینده بانک شهر به چالش کشیده نشود.

پس از صحبت‌های دوستی، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران و رئیس یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران خطاب به امانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه و امور شورای شهر گفت: در خصوص بدهی پیمانکاران، شهرداری گزارشی را آماده و به هیأت رئیسه ارسال کند تا ما نیز این گزارش را در اختیار اعضای شورای شهر قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا