ورزشی

برانکو: بله، کسر امتیاز خطر است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس در مورد شرایط تیمش،‌ گفت: از شرایط تیم خیلی راضی هستم. وضعیت خوب است به همین خاطر نخواستم جایی اردو برویم. ۴ بازی تدارکاتی داریم. فرشاد احمدزاده کمی درد دارد ولی مشکلی نیست. او امروز عصر بازی نمی‌کند. دوست داشتیم بازیکنان همه باشند اما تعدادی از بازیکنان ما ملی‌پوش هستند و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند. 

وی در مورد اینکه مهدی طارمی امروز اعلام کرده حرفی نزده که برانکو بخواهد واکنش نشان دهد و از او بخواهد به کار خودش برسد عنوان کرد: پیامی که دادم فقط برای طارمی نبود بلکه این خواسته من از تمامی بازیکنان است که فقط روی کار خودشان تمرکز کنند تا به وضعیت بهتری برسند. بازیکنان باید از شرایطی که دارند بهترین استفاده را کنند. اکنون زمین و ورزشگاه خوبی در اختیارمان است و ثبات مالی پیدا کردیم. از این بابت باید از علی‌اکبر طاهری تشکر کنم.

برانکو یادآور شد: چیزی برای پنهان کردن نداریم و شرایط‌مان روز به روز بهتر می‌شود. تجهیزاتی مدنظرمان است که قرار است به زودی از آلمان و ایتالیا برسد. در این صورت شرایط برایمان عالی خواهد شد. باید شرایط را برای بازیکنان طوری آماده کنیم که آنها فقط به فکر کار و کار باشند. 

وی در پاسخ به این سوال که طارمی امروز با سایت فدراسیون مصاحبه کرده و گفته فقط روی تیم ملی تمرکز دارد و به نوعی اعلام کرده آن حرفی که اعلام شده صحبت او نبوده است، خاطرنشان کرد: می‌دانم حرف چه بوده است. اگر صحبتی بعد از این اتفاق کردند به این خاطر بود که بگویم بازیکنان باید روی کارشان تمرکز کنند و نباید اقدامی انجام دهند که به غیر از تمرین فکرشان روی چیز دیگری باشد. این پیام من به طارمی است و می‌دانم این مسئله حرف او نبوده برخی اوقات این حرف‌ها را اینور و آنور مطرح می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد قضاوت فینال المپیک از سوی علیرضا فغانی عنوان کرد: این مسئله را به او تبریک می‌گویم. این یک افتخار بزرگ برای فغانی و فوتبال ایران است. کمتر داورانی در دنیا هستند که به این افتخار می‌رسند. این مسئله می‌تواند یک پیام بزرگ برای داوران ایران باشد که بدانند در مسیر خوبی قرار دارند همانطور که فوتبال ایران در مسیر خوبی است.

وی در مورد اینکه او و خیلی از مربیان به قضاوت داوران ایرانی معترض هستند گفت: نمی‌دانم چرا اینطور است. شاید این اتفاقاتی که در ایران می‌افتد به خاطر مشکلاتی است که وجود دارد. من همیشه خواسته‌ام فقط، قضاوت عادلانه بوده است. به هر حال اشتباه برخی از کار قضاوت است. اگر داوری‌ها خوب باشد هیچ زمانی دچار مشکل نخواهیم شد. بارها گفته‌ام به داوری لیگ ایران اعتماد دارم و می‌دانم گاهی اشتباه اتفاق می‌افتد. امیدوارم خدایی نکرده اشتباهات عمدی نباشد و وضعیت روز به روز بهتر شود.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه او گفته مدارکی دارد که اگر آنها را بگوید ۶ ماه محروم می‌شود، عنوان کرد: من نگفتم مدارکی دارم بلکه گفتم مسئله‌ای در ذهنم است که اگر آن را بیان کنم ۶ ماه محروم می‌شوم.

وی در مورد اینکه اصفهانیان اعلام کرده برانکو اگر مدرکی دارد ارائه دهد و گرنه از او شکایت می‌کنم، اظهار داشت: آیا شما نشست خبری پرسپولیس را که در آن این حرف را زدم گوش دادید من حرفی از داشتن مدرک نزدم بلکه عصبانی بودم و گفتم اگر چیزی که در ذهنم هست را بیان کنم ۶ ماه محروم خواهم شد. این مسئله تفاوت زیادی با این دارد که بگویم مدرک دارم. شاید مطبوعات صحبت‌هایم را به شکلی انعکاس دادند که او برداشت اشتباهی داشته است. بنابراین هیچ کسی را متهم نکردم.

وی در مورد اینکه بازیکنان تیم ملی گفته‌اند لباسی که در ایتالیا در اختیارشان قرار گرفته با البسه‌ای که در ایران وجود دارد کاملا فرق دارد و آیا او از البسه جیووا رضایت دارد؟ گفت: این سوال مربوط به من نیست و بهتر است از باشگاه بپرسید. نظر بازیکنان تیم را می‌دانم. همیشه گفتم ما بهترین امکانات را می‌خواهیم. بدون شک جیووا مثل آدیداس و نایک نیست. آنها مثل ماشین بنز بهترین هستند. در کیفیت‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد اما تلاش باشگاه فراهم کردن بهترین امکانات است. این کار را یک‌شبه نمی‌توان انجام داد بلکه نیاز به زمان دارد. مشکلی در این رابطه نمی‌بینم. قرار است به زودی راهی شیراز شویم تا افتتاحیه این شرکت در شیراز را از نزدیک مشاهده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، مبنی براینکه پرسپولیس این روزها در خطر کسر ۶ امتیاز به خاطر شکایت مانوئل ژوزه است و آیا فکر نمی‌کنید هرچقدر شما تلاش کنید ممکن است از طرف دیگر کسر امتیاز تیم‌تان را به خطر بیندازد، گفت: بله این یک خطر است اما من مطمئن هستم باشگاه اجازه نمی‌دهد که از ما امتیاز کسر شود. من با چشم خودم دیده‌ام که طاهری مشکلاتی را حل کرده و هر روز بر سر راهش مسائل زیادی به وجود می‌آید اما از همین جا از او تشکر می‌کنم که تمام بدهی های کادر فنی و بازیکنان را پرداخت کرده و در سازماندهی باشگاه موفق بوده است.

برانکو در خصوص اینکه چون یکبار از پرسپولیس امتیاز کسر شده هواداران از این موضوع می‌ترسند، گفت: همانطور که گفتم این خطر وجود دارد و بدهی‌ها هم مربوط به فصل‌های گذشته است. ولی حالا که باشگاه ثبات مالی دارد پرداخت بدهی‌های سال‌های گذشته به وجود می‌آید. جا دارد از طاهری و بازیکنان و همچنین هیات‌مدیره تشکر کنم چون آنها تلاش می‌کنند که پرسپولیس به اوج برسد و من هم می‌دانم که این باشگاه بهترین هواداران دنیا را دارد. آنها هم زیاد نگران نباشند چون همه چیز اینقدر با سرعت پیش نمی‌رود که همین حالا دچار مشکل شویم.

وی در خصوص گلزنی سه پرسپولیسی در بازی شب گذشته تیم ملی ایران گفت: من هم تبریک می‌گویم و خوشحال هستم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم. چیزی که مهم است اینکه تیم برنده شود نه فرد. همیشه یک نفر هست که گل بزند ولی مهم این است که تیم ملی به نتیجه‌ای که همه دلشان می‌خواهد برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا