سیاسی

خطوط قرمز رهبری بسیار کمک‌کننده است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  مرضیه افخم در نشست خبری صبح امروز خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با بیانات اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر لغو تحریم‌ها در همان لحظه توافق و این که با توجه به کارشکنی‌های طرف غربی و اظهارات آمریکایی‌ها پیرامون این مساله روند لغو تحریم‌ها در صورت حصول توافق نهایی در مذاکرات پیش رو چگونه خواهد بود؟ گفت: در ابتدا از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مقام معظم رهبری و تیم مذاکره کننده همچنین اعتمادی که ایشان به کاری که صورت می‌گیرد دارند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: پشتوانه سیاست خارجی ایران هم حمایت رهبری و رهنمودها و راهبردهایی هست که ایشان تعیین می‌کنند و هم حمایت و پشتیبانی ملت ایران است که بسیار گران‌بها بوده و سرمایه‌ عظیمی برای کشور است. که این برای تیم مذاکره‌کننده راهگشا و تعیین‌کننده است.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان خاطرنشان کرد:‌ همه موضوعات در حال حاضر در دست مذاکره است . اجازه بدهید روند مذاکرات جاری که بسیار فشرده است و در مرحله سختی قرار دارد پیگیری شود. همه موضوعات در حال گفت‌وگو است . حتما باید اجازه بدهیم که این گفت‌وگوها در سطح کارشناسان و معاونین و در زمان خود در سطح وزرا ادامه یابد تا شکل نهایی خود را بگیرد در عین حال خطوط قرمزی که در بحث هسته‌ای مقام معظم رهبری تبیین و تشریح کردند بسیار کمک‌کننده و روشن‌کننده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا