شورای شهر

درخواست صابری از ریاست قوه قضائیه برای ورود به پرونده خون‌های آلوده

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی صابری در ادامه یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: بنده در تاریخ‌های مختلف (۱۸ فروردین ۹۴ و همچنین هفته سلامت) تذکری را در رابطه با پرونده ملی خون‌های آلوده دادم که علیرغم این تذکرات کار قابل توجهی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: متأسفانه علیرغم وعده‌هایی که از سوی وزیر بهداشت در صحن علنی شورا در هفته‌های گذشته داده شد اقدام خاصی در خصوص پرونده ملی خون‌های آلوده انجام نداده و امیدوارم در این زمینه تصمیم درستی اتخاذ شود.

صابری بیان داشت: با هماهنگی صورت گرفته در بدنه وزارت بهداشت و بدنه قوه قضاییه به گونه‌ای شده که گویی قاضی پرونده ملی خون‌های آلوده از وزارت بهداشت دستور می‌گیرد که برای این اظهارنظر خود شاهد و مدرک لازم را دارم.

وی از ریاست قوه قضاییه و همچنین وزارت بهداشت خواست به صورت جدی وارد پرونده خون‌های آلوده شود و در این زمینه حق مردم را پیگیری کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با انتقاد از عدم پوشش رسانه‌ای و مطبوعاتی پرونده ملی خون‌های آلوده، گفت: جای تعجب دارد نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که وزیر بهداشت هر اقدامی را انجام می‌دهد پوشش خبری داده می‌شود اما در خصوص پرونده ملی خون‌های آلوده هیچ اتفاقی صورت نمی‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا