سیاسی

وزیر اطلاعات :وقتی عده ای تیم هسته ای را وطن فروش می خوانند،آنها چگونه در برابر دشمن بایستند؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین وزیر اطلاعات با بیان اینکه راهبرد رهبر مظم انقلاب در مذاکرات هسته ای حمایت از اصل مذاکره است ، خاطرنشان کرد: این نگاه معظم له نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران اهل تحکم و زور گویی نیست بلکه ار حقوقش با منطق و تدبیر حمایت و دفاع می کند.

دکتر علوی ادامه داد: متاسفانه در داخل نغمه هایی بر می خیزد که تیم مذاکره کننده هسته ای را علیرغم فرمایشات معظم له وطن فروش و عامل ذلت معرفی می کنند حال این تیم چگونه می تواند در برابر لشگر دشمن از منافع ملت و کشور دفاع کند.

وی تاکید کرد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری یک شعار نیست بلکه آرمانی است که باید همه برای تحقق این آرمان با همدلی و هم افزایی تلاش و برنامه ریزی کنیم.

علوی ادامه داد: چنانچه غفلت کنیم شیطان به میان ما می آید و با ایجاد اختلاف امنیت و آرامش ما را به چالش می کشد که این خود بزرگترین تهدید است .

مقام عالی وزارت اطلاعات با بیان اینکه لباس اختلاف عذاب است ، خاطرنشان کرد: دشمن یک دست علیه ما توطئه می کند ، بنابراین شایسته است ما هم یک دست به مبارزه با این دشمن برویم.

وی ادامه داد : مردم وقتی بین مسوولان نظام وحدت ، همدلی و برادری را می بینند در روحیه آنان تاثیر گذار خواهد بود.

علوی ادامه داد: در شرایطی هستیم که امور ، دست دولتی است که بدنبال جناح بازی نیست و همه جناح ها را فرزند انقلاب می داند و چتر ولایت را بنحوی گسترانیده که فرزندان این نظام و انقلاب در عرصه های مختلف با روحیه سازندگی برای توسعه این کشور اثرگذار باشند .

وزیر اطلاعات اضافه کرد: دولتی که برای آن اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل و همه احزابی که در دایره نظام قرار می گیرند یکی بوده و بدنبال آن است که همه فرزندان انقلاب در صحنه حضور داشته باشند تا نشاظ سیاسی را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه اظهار نظر و نقدی ارزشمند است که ریشه در فکر و اندیشه انسان داشته باشد ، تاکید کرد : اگر نقدی بر زبان جاری شود که ریشه در احساسات درونی انسان، کینه ، حب و بغض داشته باشد نقد نیست و از عقده ها سرچشمه می گیرد.

علوی افزود: اگر طرح مسایل با چهره برافرخته همراه با فریاد و خشم خطاب به دشمن باشد بسیار پسندیده است ولی اگر این نقد ما را دچار غفلت کند و جامعه را به سمت دو قطبی شدن پیش بببر تهدید است و باید از آن پرهیز کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحرکات گروهک تروریستی داعش افزود: این گروهک برای نظام جمهوری اسلامی تهدیدی نیست ، بلکه تهدید آن است که داعش بر اساس اراده تشکیل دهندگانش (موساد ، سیا و سرویس های اطلاعاتی ) فضای جهان اسلام را دو قطبی کند و ستیز میان شیعه و سنی را رقم بزند .

علوی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری گفت: خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم تعیین کننده نتیجه انتخابات و صندوق رای هستند.

مقام عالی وزارت اطلاعات یاد آور شد: دولت تدبیر و امید بدنبال آن است که فرزندان انقلاب با همه گرایشها حضوری موثر و بانشاط در این انتخابات داشته باشند و به این رویداد سیاسی به عنوان یک فرصت و نعمت نگاه کنیم.

حجت الاسلام دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات روز شنبه در سفر به استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار و در همایش ائمه جمعه و مبلغین و مبلغات استان شرکت و سخنرانی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا