اجتماعی و فرهنگی

تحریم‌ها هیچ اثری بر عزم خیرین مدرسه‌ساز ندارد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمدرضا حافظی صبح امروز در مراسم افتتاح کتابخانه دولت‌آباد یاسوج که با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد با بیان اینکه تحریم‌ها هیچ تأثیری بر روی اقدامات و فعالیت‌های خیرخواهانه خیرین مدرسه‌ساز نداشته است، اظهار داشت: این حضور و مشارکت حتی بیشتر از گذشته و قبل از تحریم‌ها بود.

وی گفت: خیرین بیش از گذشته هم از نظر فیزیکی و هم از نظر سرمایه‌گذاری وارد عرصه شده‌اند و اجاره ندادند که در این حوزه دشمن به خواسته خود برسد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور با تأکید بر اینکه همه دشمنی‌ها با ایران اسلامی به توسعه علمی کشور برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: به همین خاطر خیرین مدرسه‌ساز برای توسعه علمی کشور بیش از گذشته در میدان هستند.

وی با ابراز خوشبختی از اقدامات خیرخواهانه‌ای که در زمینه کتابخانه‌سازی در کشور آغاز شده با قدردانی از اقداماتی که اکنون کاظم قلم‌چی در دستور کار قرار داده است، گفت: اینکه کتابخانه‌سازی در روستاهای محروم در دستور کار این افراد خیر قرار گرفته است کمکی بزرگ به توسعه و رشد علمی کشور خواهد بود.

حافظی گفت: باید بتوانیم خیرین را به مناطق محروم گسل بدهیم تا در خصوص مدرسه‌سازی و کتابخانه‌سازی اقدامات بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه کانون قلم‌چی وقف عام است، گفت: در سال گذشته این کانون ۶۰ هزار بورسیه دانش‌آموزی در سطح کشور داشتند که امسال به ۱۰۰ هزار بورسیه افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور به عزم کانون قلم‌چی برای ساخت کتابخانه‌های روستایی اشاره کرد و گفت: با این کار و در کنار مدرسه‌سازی توسط خیرین، باید بیش از پیش به رشد علمی کشور امیدوار بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا