اجتماعی و فرهنگی

راه‌اندازی ۳۳ ایستگاه پلیس در مسیر راهیمایی اربعین

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار نورعلی یاری گفت: پلیس استان ایلام، وظایف بسیار مهمی برای زوار عزیزمان که از مسیر استان و پایانه مرزی مهران به عتبات عالیات مشرف می شوند، برعهده دارد.

وی افزود: در نقاط حادثه خیز، گشت های خودرویی فعال می شوند تا بار ترافیکی منطقه را کنترل کنند که هیچ حادثه ای برای زائران عزیز در طول مسیر، رخ ندهد.

فرمانده انتظامی استان ایلام به پیش بینی دو پارکینگ بزرگ برای خودروهای زائران اشاره کرد و گفت: یک پارکینگ ما به نام اربعین با ظرفیت پارک ۴۰ هزار دستگاه خودرو شخصی و عمومی و پارکینگ دیگر به نام برکت برای پارک هزار دستگاه خودرو پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کمیته ترافیک و انضباط اجتماعی از منطقه حمیل تا مهران، ایستگاه های پلیس راه و پیشگیری به صورت تلفیقی نزدیک به ۳۳ ایستگاه پیش بینی شده است.

سردار یاری خاطرنشان کرد: در حوزه پایانه هم اقدامات بسیار خوبی انجام شده که انشاءالله زواری که به پایانه مرزی ورود پیدا می کنند به راحتی بتوانند از گیت ها، خارج شوند و مشکلی برایشان پیش نیاید.

وی به خروج زائران از مرزهای سه گانه اشاره کرد و گفت: هماهنگی های خوبی هم از طریق نیروی انتظامی و سازمان حج و زیارت کشور انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان از زائران خواست ضمن توجه به اطلاعیه های صادره، مسیر خود را براساس ثبت مرز ورود و خروج شان در روادید انتخاب کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا