اجتماعی و فرهنگی

پیگیری تحقق وعده قالیباف برای ساخت ۴ کمپ ترک اعتیاد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین فاطمه دانشور در مورد قول شهردار تهران برای ساخت چهار کمپ ترک اعتیاد در تهران گفت: ساخت این کمپ‌ها، جزو مطالبات ما در سالجاری است؛ اما شهرداری بحث اختصاص زمین و جانمایی این کمپ‌ها را مطرح کرده است.

 

وی با بیان اینکه تمام اقدامات زیرساختی برای ساخت کمپ‌ها فراهم و بودجه لازم نیز برای این امر تخصیص داده شده است، گفت: امسال بحث ساخت و بهره‌ برداری از این کمپ‌ها را در دستور کار قرار خواهیم داد تا قول شهردار عملی شود.

 

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران همچنین در مورد جانمایی گرمخانه‌های جدید در پایتخت با اشاره به ظرفیت گرمخانه خاوران گفت: براساس آمارهای احصاء شده در پایتخت ۲۰هزار کارتن خواب وجود دارد که باید برای ساخت سامانسراهایی جدید اقدامی موثر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در حوزه زنان کارتن خواب نیز سامانسرایی با ظرفیت۲۰۰ نفر تعبیه شده و این درحالی است که ۳۰۰۰زن کارتن خواب در پایتخت وجود دارند، گفت: با توجه به اینکه ظرفیت سامانسراها کامل نیست باید به فکر افزایش آنها باشیم؛ چراکه لازم است تعداد گرمخانه‌ها افزایش یابد تا فشار از گرمخانه خاوران برداشته شود.

 

وی با اشاره به انتقادات مردمی از گرمخانه مشیریه گفت: نباید گرمخانه‌ها از تهران خارج شود چراکه این معتادان باید جمع آوری و درمان شده و این نگاه که آنها را به خارج از تهران ببریم گویای این است که می‌خواهیم آنها را دور بریزیم.

وی افزود: باید با ساخت گرمخانه‌های بیشتر، فشار مضاعف بر گرمخانه خاوران را کمتر کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا