سیاسی

نظر مجلس در خصوص کاهش ساعت کاری زنان شاغل مساعد است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین حجت الاسلام میرقسمت موسوی با بیان اینکه هنوز موضوع کاهش ساعت کاری زنان شاغل در مجلس شورای اسلامی مطرح نشده است، گفت: در خصوص طرح این موضوع در مجلس، نظر مجلس مساعد است.

وی با بیان اینکه توانایی زنان با مردان قابل قیاس نیست، تصریح کرد: لازم است زنان برای تربیت صحیح و بهتر فرزندان، زمان بیشتری در خانه باشند.

موسوی تصریح کرد: برای اینکه زنان راندمان کاری بالایی داشته باشند و در ساعت کاری که در اداره هستند و در زمان حضور در خانه و خانواده نیز موثر واقع شوند، طبیعتاً اگر اندکی کاهش ساعت کاری داشته باشند، به این هدف نائل می آیند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی خانواده را اساس و پایه ساخت جامعه و دانست و خاطرنشان کرد: زنان محور اصلی خانواده هستندکه باید توجه بیشتری به آنها شود، تا مشکلی در جامعه پیش نیاید.

مجلس از حقوق مردم و بویژه خبرنگاران دفاع می‌کند

موسوی با بیان اینکه خبرنگاران دارای شغل بسیار حساسی هستند، افزود: مجلس از حقوق مردم و بویژه خبرنگاران دفاع می کند.

وی خبرنگاری را جزو مشاغل سخت و زیان آور دانست و گفت: دولت باید توجه بیشتری نسبت به رشد کیفی، مسائل معیشتی و آینده بازنشستگی خبرنگاران داشته باشد.

 

نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر طرح و یا لایحه‌ای در خصوص بیمه و سختی کار خبرنگاران در مجلس ارائه شود، نمایندگان قطعاً برای تسهیل در روند آن کمک می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا